Avatar billede rundt_om Nybegynder
03. september 2005 - 11:54 Der er 1 løsning

hjælp til opbygning af dynamisk slideshow

Jeg har kigget lidt rundt på de forskellige tråde med slideshows her på exp. -men jeg kan ikke finde noget der præcist rammer det jeg sidder og roder med :(

Jeg skal opbygge et dynamisk slideshow der henter eksterne jpg's ind i et uendeligt loop, gerne fra en asp-fil eller lign. jeg ved ikke så meget om den slags da jeg tidligere kun har arbejdet med at hente tekst ind via asp sider, så alternativer og forslag er velkomne... (navnene på billederne der skal vises, skal hentes i en database)

Det endelige resultat skal fungere ligesom løsningen her:
http://www.eksperten.dk/spm/644179

-forskellen er så bare, at rækken af billeder skal være uendelig og at billederne skal hentes via en fil/database og skal kunne have andre navne end 1,2,3... .jpg

Kan denne kode omskrives til mine behov? -ellers er gode råd til løsningsmodeller meget velkomne :)
Avatar billede paal_dk Nybegynder
07. september 2005 - 09:42 #1
Svar ift. http://www.eksperten.dk/spm/616447

Mvh,
Pål Østerud