Avatar billede rehsoe Nybegynder
03. september 2005 - 11:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdatere Outlook kontaktpersoner

Hejsa allesammen

Jeg håber der er et par meget kloge hoveder derude.

Jeg har en adresseliste liggende i en MySql database på en hjemmeside, som folk kan opdatere selv. Men nu kunne vi godt tænke os en knap, som når man trykker på den opdatere outlook kontaktpersoner. Kan det lade sig gøre??

Jeg skal faktisk også bruge sammefunktion til Lotus Notes! Det er vel et andet script!

på forhånd TAK!
Rehsoe
Avatar billede nielle Nybegynder
03. september 2005 - 12:32 #1
Da PHP køres på serveren, og Outlook ligger på klienten, er det desværre temmeligt svært at forene de to ting. :^|

Hvis PHP skal kunne synkroniserer/opdatere med noget, måtte det være med en eventuel Exchange-server som ligger inden for rækkevidde af den server PHP'en afvikles på.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2005 - 12:40 #2
Måske .NET kan hjælpe dig der.. Ellers må du nok have fat i javascript eller noget helt tredje.
Avatar billede rehsoe Nybegynder
01. april 2006 - 19:48 #3
lukker