Avatar billede hehehe Nybegynder
14. april 2001 - 17:33 Der er 12 kommentarer og
6 løsninger

MIN COMP ER NEDE!!!

HVORFOR KOMMER DER - EXPLORER HAR  LAVET EN FEJL-

HVERT ENESTE GANG JEG GÅR IND I-> INTENETTET, WINAMP, NAPSTER, WINZIP OSV....????

ved alle programmer+!!!
Avatar billede makse Nybegynder
14. april 2001 - 17:35 #1
OS?
Avatar billede lojmann Nybegynder
14. april 2001 - 17:35 #2
Du køre et OS som er fylt med BUGS, med massere af BUGGY software til, og den trænger vidst til en reinstallation :)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
14. april 2001 - 17:35 #3
Geninstallere dit styresystem ovenpå det gamle.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. april 2001 - 17:41 #4
hvis du vil have hjælp så skriv dog lidt flere oplysninger! og lad være med at skrive med stort!

skriv hvad for en computer du har, hvad for et OS du kører, hvilken version
skriv hvilke programmer, hvilken version osv.
skriv hvad det er for en fejl explorer laver, og hvilke data der står når den viser fejlen...

OK?
Avatar billede mal Nybegynder
14. april 2001 - 17:44 #5
Du kunne evt. prøve at opdatere din explore ... hvis det er en gammel satan (4.xx) ... så giver det problemer rundt omkring ...
Avatar billede pcn Nybegynder
14. april 2001 - 18:38 #6
Den milde:
1 søg efter *.tmp og slet ALT hvad du finder
2 slet c:\\windows\\temp sådan:
.....0 start
.....1 kør
.....2 command
.....3 cd c:\\windows
.....2 deltree /y temp
.....3 md temp
.....4 reboot
pcn
Avatar billede zycho Nybegynder
14. april 2001 - 18:45 #7
Hvis det er Windows Millenium, er det helt normalt for mange (desværre).
Har selv været ude for det samme i WinME, men nu ved jeg ikke om det er det O/S du kører. Hvis det er det, så prøv at affinstallere Explorer, og installer en Internet Explorer 5.5 i det sprog du har O/S i.

Avatar billede zycho Nybegynder
14. april 2001 - 18:45 #8
Hvis det er Windows Millenium, er det helt normalt for mange (desværre).
Har selv været ude for det samme i WinME, men nu ved jeg ikke om det er det O/S du kører. Hvis det er det, så prøv at affinstallere Explorer, og installer en Internet Explorer 5.5 i det sprog du har O/S i.

Avatar billede hehehe Nybegynder
14. april 2001 - 20:00 #9
HMM

pentium 2....
233 mhz-> jeg kører med win98.... er der en der kan en SIKKER Måde?
elller skal jeg bare formatere lortet og genindstallere d??! =)
Avatar billede makse Nybegynder
14. april 2001 - 20:01 #10
Prøv Start - Kør - SFC.EXE.
Avatar billede fuckit Nybegynder
14. april 2001 - 20:24 #11
Gå i \"kontrolpanel\" -> \"tilføj/fjern programmer\" og marker din Ie-browser og klik \"tilføj/fjern\"
Herefter får du så et par muligheder at lege med, som en gang imellem virker, hvis der er noget som ikke virker!

FUCK IT
Avatar billede fuckit Nybegynder
14. april 2001 - 20:25 #12
Ups,
glem ikke at ha\' din installations-disk, hvorfra du i sin tid installerede Ie, klar!

FUCK IT
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. april 2001 - 21:43 #13
nørder, man kan ikke uninstalle IE fra win98...

hehehe>> du må gerne skrive de ting jeg bad dig om... det er ik for sjov at jeg bad om at du skrev det.

Nåh men hvis jeg var dig ville jeg starte med at opgradere til IE 5.01 og så bagefter installere SP2 til IE5.01

IE 5.5 er for krævende på din lille computer.

gå ind på http://www.windowsupdate.com og vælg Internet Explorer 5.01 eller 5.0 hvis 5.01 ik er der

Så downloader den og installerer, helt af sig selv
Avatar billede zycho Nybegynder
14. april 2001 - 23:08 #14
En anden mulighed er vel at formatere harddisk og installere Win98 fra bunden, hvis du har mod på det. Sikkert ikke noget du er glad for men det kan være en nødløsning (men vent lidt med det til du måske får bedre svar).

Er det win98 eller win98se du kører??
Avatar billede hehehe Nybegynder
17. april 2001 - 22:07 #15
EHM JEG HAR FORMATERET HELE LORTET OG INDSTALLERET DET HELE FOFRA-> TAK GUTTER =)
Avatar billede hehehe Nybegynder
17. april 2001 - 22:09 #16
Gav sq 40 til alle sammen =)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. april 2001 - 22:15 #17
ikke mig :-(((
Avatar billede professoren Nybegynder
01. februar 2002 - 14:05 #18
>>cyberesben  det passer ikke man ikke kan afinstallere IE fra win98!