Avatar billede deejay_steel Nybegynder
14. april 2001 - 16:48 Der er 7 kommentarer

Atorun

hej med jer !
Jeg håber at i kan hjælpe mig, jeg har fået lavet en autorun til en cd og det virker også når jeg sætter den i en maskine der har
windows 98 men ikke når jeg sætter den i en med windovs me !
kan i hjælpe mig ??
Avatar billede rfogh Nybegynder
14. april 2001 - 16:52 #1
lytter med...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. april 2001 - 17:31 #2
lav en fil som hedder autorun.inf indeholdende:

[AutoRun]
OPEN=filsomduvil.exe
ICON=detikonsomduvil.ico

Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. april 2001 - 17:31 #3
sorry, havde ikke forstået spm..
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. april 2001 - 17:32 #4
men måske er din winME sat til ikke at autorunne..
Avatar billede mal Nybegynder
14. april 2001 - 17:59 #5
Hvis Win ME er der du har din brænder ... vil de fleste brændeprogrammer automatisk slå autorun fra. Bl.a. Nero og CDRWIN gør det ...
Avatar billede deejay_steel Nybegynder
17. april 2001 - 19:24 #6
Den Autorun jeg snakker om skal åbne en .html fil , og for at den skal gøre det har jeg lavet et .exe fil der så åbner denne her .html fil, og det virker også på en pc med win 98 eller ældre
men ikke på en med ME, det er nok rigtigt det med at ME slår autorun fra, men det er sådan at så snart jeg kliker på cdén så er det fejlen kommer, den skriver at jeg ikke har adgang eller rettigheder til at se det !!!!!!!
Ja det var et godt spørgsmål hva ;-)
Avatar billede mal Nybegynder
30. april 2001 - 15:48 #7
Tja. det er et glimrende spørgsmål, men det er et nyt spørgsmål .. så opret en nyt spørgsmål og luk det her