Avatar billede jeppe81 Nybegynder
02. september 2005 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

RIS unattended installation

Hej eksperter

Jeg har en windows 2003 server der køre DHCP, DNS og RIS.
jeg kan sagtens få ris til at køre en installation af windows xp ud på en klient men, har så prøvet på at lave en unattended instalations fil til den gennem setupmgr.exe, det jeg ender op med er en remboot.sif, hvor skal denne placeres for at det virker? Er det overhovedt den rigtige metode jeg har brugt?

Håber i kan hjælpe.

Mvh
Jeppe
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 12:54 #1
den fil der laves skal gemmes i I386 mappen (kan ikke huske om den skal gemmes som sif, men det lyder meget rigtigt)
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 12:54 #2
og det skulle have været et svar
Avatar billede agent_n00b Nybegynder
02. september 2005 - 14:21 #3
\i386\templates\ den skal ligge i denne her mappe
Avatar billede drukkenbolden Nybegynder
04. september 2005 - 22:52 #5
ellers skal du overveje og bruge windows pe denne laver en såkaldt pre installation og kan sagtens køre via ris. det bruger jeg i stor stil. bla. for vort værksted mm.