Avatar billede cocioman Nybegynder
01. september 2005 - 17:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opgradering af ram

Hey hey....

jeg har:
System Hukommelse    512 MB  (PC2700 DDR SDRAM)

Jeg vil gerne opgradere til 1024 MB ram...
Jeg ved bare ikke om man skal købe 1024 eller om man kan købe 512 og på en eller anden måde sætte dem sammen.. Har virkelig ingen forstand på det..... Kan nogle hjælpe mig?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
01. september 2005 - 18:29 #1
Ja, du kan godt købe 512 MB mere hvis der er en sokkel ledig til det (det er der nok hvis du ikke har opgraderet før).
Hvis du har meget lidt forstand på det, vil jeg nok anbefale dig at tage din PC under armen og købe dem i en computer-forretning få dem til at sætte dem i for dig. Det tager kun et øjeblik...
Avatar billede cocioman Nybegynder
01. september 2005 - 18:32 #2
Okay tak skal du have...