Avatar billede visuel Nybegynder
01. september 2005 - 17:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Automatisk afsættelse af ekstra point

Et tip til forbedring.. Gør det muligt at systemet automatisk finder ud af at der er flere point på spil hvis man indtaster flere point end først angivet ved pointgivning.

afsæt flere point er meget skjult. Hvis ikke en ekstremt venlig (og dygtig) bruger havde gjort mig opmærksom på det (da jeg foreslog dette) ville jeg endnu ikke have fundet ud af at det var muligt.

:)
Avatar billede roenving Novice
01. september 2005 - 17:33 #1
Argh ...

-- indlæg i denne kategori vil kun i ekstremt sjældne tilfælde blive læst af IDG, som jo er dem, der skal tage beslutning om tilføjelser til funktionaliteten !-)

-- til gengæld skulle indlæg i kategorien Eksperten/Forslag automatisk nå den ansvarlige !o]
Avatar billede visuel Nybegynder
01. september 2005 - 17:39 #2
huh... DOH!!!

er blevet oprettet forkert.. *grimmer mig, Grimmer mig, Grimmer mig*

sorry. det er ikke nemt når man har 3 eksperten vinduer åbne og det hele går lidt for stærkt...

sorry sorry sorry... :'(

kunne være man skulle kunne slette sine egne fejlposteringer også.. :)
Avatar billede visuel Nybegynder
01. september 2005 - 17:40 #3
og svare kan jeg heller ikke
Zzzzzzzz
Avatar billede olebole Juniormester
01. september 2005 - 17:45 #4
<ole>

roenving >> er det bare mig - eller fornemmer jeg en visse forbehold i sidste linje?
'Den ansvarlige' ... er det ikke ham der Thomas? Jeg husker Lone Hertz vist lavede en film om ham i begyndelsen af 80'erne ... 'Thomas, et barn du ikke kan nå'  :)

SÅ ... OLE ...!!!  ;D

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
01. september 2005 - 23:33 #5
Tjah, nu er Nicolais primære opgave ikke at være opmærksom på Eksperten, men det er helt klart en del af hans opgave-definition, og som jeg husker det, er der direkte redirecting på nye spørgsmål i den kategori ...

-- og som jeg refererede i weekenden er der faktisk lige noget på trapperne, en beta er lanceret på første del af det !-)
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2005 - 00:40 #6
Hmmm ... så må jeg jo nok - uagtet, det gør en anelse ondt - give ham en chance  :)
Avatar billede roenving Novice
02. september 2005 - 00:48 #7
Positiv tankegang ved du nok forlænger livet !-)

*rotflmao*
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2005 - 01:11 #8
Alt er relativt, ved du nok .... selv positivisme. I betragtning af, hvordan min kommentar kunne have set ud, bliver jeg zq nok mindst 150!  *LooOooL*
Avatar billede roenving Novice
02. september 2005 - 01:14 #9
Hrm, tjah, bom, bom ...

-- hvem vil håbe det ?-)

*GgggGgggG*
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2005 - 01:24 #10
Det vil du ... hvem fanden skal ellers danse på din grav?  ;D
Avatar billede roenving Novice
02. september 2005 - 01:25 #11
Tjah, min holdning er, at jeg ikke gider at komme til din begravelse, for så kommer du ikke til min !-)
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2005 - 01:26 #12
... jeg ser det allerede for mig:
"Igen i år bydes der velkommen til Urnekast og 20 meters rollator-gang hos Majsmarken"  *ROTFL*
Avatar billede roenving Novice
02. september 2005 - 01:30 #13
Rekorden bliver sikkert de 20,3 meter, du brillerede med med modemmet !-)