Avatar billede tazco Nybegynder
01. september 2005 - 08:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows starter op - men så heller ikke mere!

Hej Folkens

Jeg har sq et problem med mit windows XP! Min pc starter fint op, går ind i windows så skrivebordet vises. MEN SÅ SKER DER BARE HELLER IKKE MERE! :-) Jeg kan sagtens markere de enkelte ikoner på skrivebordet, så den fryser ikke totalt. Men så snart at hdd'en skal køre så går det galt. F.eks. hvis man dobbeltklikker på noget, går der typisk 1 min. før der overhovedet sker noget. Den laver bare en lille krampeagt, så står den stille igen. Så efter noget tid begynder de ting man febrilsk har forsøgt at åbne lige så stille at åbne i små sporadiske omgange. "I'm speechless...!" Håber bare at andre har prøvet noget lignende... :-/
Avatar billede peet49 Nybegynder
01. september 2005 - 08:59 #1
Boot op på xpèn(first boot i bios skal stå til cdrom) tryk R i det første billede efter install af driverne, log på windows-log på som administrator, skriv chkdsk /r mellemrum inden /
Avatar billede tazco Nybegynder
01. september 2005 - 11:47 #2
ok , sidder på arbejde nu, vender lige tilbage i aften med feed back ;-)
Avatar billede tazco Nybegynder
26. september 2005 - 16:06 #3
hmm.... efter at have prøvet peet49's forklaring 3 gange uden held er jeg desværre ikke blevet klogere. Jeg har reformateret og nu kører det... Uforklarlige årsager :-)

Beklager, men snupper selv points her.