Avatar billede sixpencen Nybegynder
01. september 2005 - 08:27 Der er 5 kommentarer

erhvers økonomi Hg, hjælp? hurtig

Rigtigt eller forkert? ja - nej

1: bogholderen har myndigheden over kasseren?
2: Indkøbsfunktionen er organiseret efter linje princippet ?
3: personalechefen har myndig over indkøbschefen?
4: kasseren er en stabsfunktion for regnskabsfunktionen?
5: kontorelven i indkøbsfunktionen kan modtage ordre fra to kontorassistenter?
Avatar billede sixpencen Nybegynder
01. september 2005 - 09:00 #1
nå lige meget fandt det ;)
Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 09:02 #2
5: kontor"elven" i indkøbsfunktionen kan modtage ordre fra to kontorassistenter?

de fleste elvere holder altså til i sko ven at du ved det :)
Avatar billede hpo Nybegynder
01. september 2005 - 14:35 #3
jeg tror ogsaå at vi skal have et organisationsdiagram for at svare på dine spørgsmål.

Generelt er dog aldrig sådan, at bogholderen har myndighed over kasseren, da det så ville være enkelt at foretage store udbetalinger svigagtigt.

/hpo
Avatar billede hpo Nybegynder
02. september 2005 - 11:41 #4
Husk at lukke spørgsmålet igen.

/hpo
Avatar billede hpo Nybegynder
27. september 2005 - 15:51 #5
Husk at lukke spørgsmålet igen.

/hpo