Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 08:23 Der er 2 kommentarer

bedste karma

hej

hvem er den bedste karma på eksperten.dk

mvh

syltetøj
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. september 2005 - 08:54 #1
Det kan man vel ikke rigtigt afgøre. Karma kan vel først afgøres når et repræsentativt snit har givet en karma tildeling til personen.

Hvis du f.eks. har fået 2 dårlige tildelinger på samme dag, men ikke andre tildelinger overhoved, er du så ekspertens nummer sidst? eller omvendt  hvis du har fået 2 100% tildelinger er du så bedst?

Karma kan vel først siges at sige noget om brugeren når har har fået en større mængde tildelinger over længere tid. Man er nok ikke så god som de bedste tildelinger man har fået og heller ikke så dårlig som de dårligest.

Jeg mener faktisk ikke du kan opstille en rækkefølge der siger noget som heldst, du kan bruge karma om det enkelte individ
Avatar billede kenp Novice
01. september 2005 - 12:38 #2
Nå endnu en deaktiveret bruger..