Avatar billede maqhem Nybegynder
01. september 2005 - 07:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Meget lille skrift

Jeg ved ikke helt hvad jeg har gjordt, men jeg har åbenbart fået rodet alt for meget ved mine indstillinger :(

Hvis jeg f.eks. åbner hjælpen til Flash (F1) er fontens størelse ulæselig lille (men dette gælder også diværse websider! Ikke eksperten.dk, men jeg har besøgt en del sider nu, og det er ikke mange sider det gælder - men lige de for mange!)! Min opløsning er på 1024 x 768, så det burde da ikke have noget at sige - jeg har kunne læse det ;)

Jeg bruger Windows XP. Kan nogle hjælpe?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. september 2005 - 07:52 #1
IE - [Vis][Tekststørrelse][Mellem] ...

Hvis du bruger [Crtl] samt ruller med MusseHjulet giver det samme reslutat.
(Faktisk også i Word !!!)
Avatar billede maqhem Nybegynder
01. september 2005 - 07:54 #2
Det gælder blandt andet siderne hér:

http://www.macromedia.com/software/flash/flashpro/
http://snyd.dk/

Ikke de bedste sites jeg kender, hehe, men det gælder blandt andet menuen til højre på macromedias og, ja, næsten al skrift på snyd... :(
Avatar billede maqhem Nybegynder
01. september 2005 - 07:56 #3
Gud ja... Hehe - total sejt :D

TAK!!! smid et svar og høst lidt points ;-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. september 2005 - 07:59 #4
Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 08:05 #5
hvis du trykker CTRL+F15+DELETE virker det
Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 08:21 #6
en anden mulighed er at han har købt nye briller for nyligt og det er derfor at det er så småt
Avatar billede christoffero Nybegynder
01. september 2005 - 08:51 #7
Nu skal du se, tror problemet er du har holdt ctrl nede mens du har brugt scroll hjulet på din mus (hvis du har sådan et?) når man gør det kan du ændre de ikke fastsatte skrifttype størrelser i IE :)