Avatar billede l_madzen Nybegynder
31. august 2005 - 20:37 Der er 1 kommentar

Probs ved installering af alcohol 120 eller daemon tools

Hej Eksperten brugere!
Jeg har samlet en computer til min svigerfar som alt i alt kører udemærket.. men men men :)
Jeg kan ikke installere Daemon Tools eller Alcohol 120%. Under installationen får jeg en meddelelse om at der er konflikt med driverne til de virtuelle drev. Ved Daemon Tools fik jeg en BSOD som indeholdt det følgende (udover det sædvanlige ævl):
Den skyldige fil: scsiport.sys
page_fault_nonpaged_area
stop: 0x00000050 (0xf8373000, 0x00000000, 0xf8372fff, 0x00000000)
scsiport.sys - address f8372fff base at f835e000, datestamp 41107b4b

Og ved install af alcohol 120 fik jeg følgende fejlmeddelelse:
alcohol 120
error 25002. some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names.

Nogen der har stødt på denne fejl, og ved hvad der skal gøres ved den? Eller bare en god idé?

For en god ordens skyld vil jeg skrive hvad computeren består af:
Pentium 4, 2Ghz
2x 256mb KHX pc3500
MSI 845pe Max3
Asus 6600GT
Seagate 120GB
Win XP Pro
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
31. august 2005 - 21:24 #1
Har du installeret SP 2 til XP ? ..

Taget fra Alcohols "eget" forum.

If you recieve this Error or if the Installation is stopped due to Error 25002
Then please start Regedit then go to HKey_Local_Machine\System\CurrentControlSet\Services here you should fínd the Keys for the Alcohol Driver in the current Version 1.9.2.1705 a347bus and a347scsi,

You also need to delete these Keys and remove the corresponding files from Windows\System32\Drivers folder, reboot your Computer and reinstall. It should now install without any problems.