Avatar billede nfotx2 Nybegynder
31. august 2005 - 19:52 Der er 10 kommentarer

Godt backup program?

Jeg leder efter et helt simpelt program til at lave backup af en samling filer på min harddisk. Det eneste det egentlig skal kunne er at kopiere en række filer og mapper fra min computer, til en ekstern harddisk, så jeg ikke selv skal sidde og gøre det med hver enkelt fil/mappe.

Er der nogen der kender til sådan et program?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
31. august 2005 - 20:03 #1
Kører du XP pro (aner ikke om den er med i home) så programmer tilbehør systemværktøjer -> sikkerhedskopiering (med mindre du vil have de enkelte filer gemt).
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
31. august 2005 - 20:03 #2
selvstændigt (glemte et ord)
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
31. august 2005 - 22:42 #3
har kigget lidt på det, og det ser meget godt ud, bortset fra at jeg helst ikke vil have at den gemmer hele backupen i en enkelt fil. Den skal helst bevare mappestrukturen, så det er let at kigge igennem, hvis jeg lige hurtigt skal bruge noget.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
31. august 2005 - 23:08 #4
Avatar billede gratis Nybegynder
31. august 2005 - 23:50 #5
Stone's KopiKontrol er et godt lille freeware program http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm
Avatar billede falster Ekspert
01. september 2005 - 10:32 #6
SyncBack synes jeg er god. SyncBack Freeware V3.2.8.500 er gratis:

http://www.2brightsparks.com/downloads.html
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
01. september 2005 - 23:21 #7
Stones' KopiKontrol var lige hvad jeg skulle bruge! Tak for hjælpen :)
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
01. september 2005 - 23:22 #8
Du må godt lige oprette et svar så jeg kan give dig point :)
Avatar billede gratis Nybegynder
02. september 2005 - 01:22 #9
herligt du ku bruge det :) jeg samler ikke på point så snup dem selv,eller del dem ud til de andre gutter der har brugt tid på spørgsmålet ;)
Avatar billede hhadid Nybegynder
09. september 2005 - 11:06 #10
Prøve lige :
http://www.drivesnapshot.de/en/index.htm

Oprette en batch fil f.eks. backup.bat
c:\snapshot c: d:\image\cdrev.sna

og læg det batch fil i Scheduled Tasks.

Den kan restore og eller map et virt. drev så du kan se hvad det blive lavet backup af.