Avatar billede yaief Nybegynder
31. august 2005 - 15:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SMS Gateway med overtaksering

Efter at have søgt har jeg bl.a. fundet Acomma, SiteVision og CoolSMS (som jeg dog er i tvivl om hvad leverer).

Men jeg er ganske enkelt interesseret i at høre hvilke udbydere er der - så kan jeg sagtens selv komntakte dem.

Det eneste de skal kunne er at sende/modtage SMSer til alle de mulige teleselskaber (ved godt 3 er et problem) og have mulighed for overtaksering. Og det skal naturligvis tilgås via internettet - formentligt som GET/POST i begge ender.

Hvis i har erfaring med nogen af udbyderne, så er jeg meget interesseret i at høre jeres vurdering.
Avatar billede leif Seniormester
31. august 2005 - 15:28 #1
Avatar billede big_ossi Nybegynder
31. august 2005 - 15:52 #2
Hey.
Er seriøs leveranndør som lever top kvalitet er www.Mobilenation.dk
Han vil helt sikker give dit det bedste tilbud eller et af de bedste.

Fang ham via mobilemation.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
02. september 2005 - 08:58 #3
Mit navn er Mikkel Christensen, i mit firma har vi udviklet et par forskellige SMS Løsninger og vi har brugt nogle af de stører danske SMS Operatører (SMS Operatøren er dem som leverer SMS Service til f.eks. Acomma, Sitevision osv.) Vi har selv en SMS Gateway stående (ligesom både acomma, sitevision og coolsms har) og kan derfor levere det til dig du har brug for. Ydermere kan vi levere det til dig præcis som du har brug for det skal fungere, dvs skal du bruge et bestemt interface kan vi lave det til dig som du har brug for.

Men jeg syntes du skulle gribe knoglen og give mig et kald idag, engang efter kl 12 eller inden kl 10

Mit nummer er 21 63 75 42

Så kan vi tage en snak om hvad der er bedst, hvad du har brug for og hvordan det smartest bliver løst.

Vil du hellere sende mig en mail er adressen, mc@metasecurity.dk

    Mvh
Mikkel C.M.Christensen
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. september 2005 - 22:51 #4
Der er også unwire.dk, de er en af de største.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
05. september 2005 - 06:46 #5
Mobilenation.dk er billiger end unwire.dk i prisen..
Avatar billede krydset Nybegynder
05. september 2005 - 06:57 #6
big_ossi -> så er unwire måske det bedre ;)
Avatar billede yaief Nybegynder
05. september 2005 - 14:06 #7
Jeg har fået de informationer jeg skal bruge nu - tusind tak for alle jeres hints.

Hvis nogen af dem med kommentarer er interesserede i point, så smid et svar.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
05. september 2005 - 22:50 #8
Krydset: Da jeg har arbejder i det område og tæt på dem begge ved jeg de begge levere samme service stabilitet og oppe tid. ;)