Avatar billede jeha98 Nybegynder
31. august 2005 - 11:58 Der er 3 kommentarer

Code Execution has been interrupted

HJÆLP!

Jeg har lavet noget DB import i VBA, men når sub'en afvikles kommer der - nærmst tilfældige - fejlmeddelelser: "Code Execution has been interrupted"

Det sjove er, at jeg ikke har trykket hverken ESC eller CTRL+BREAK. Der er tilsyneladende heller ingen fejl i koden, eftersom et klik på "Continue" afvikler videre på koden (indtil den igne mener at: "Code execution has been interrupted"

Det skal siges at der er tale om VBA i Excel.

Er der nogle der har oplevet noget lignende? Og hvad er der galt?

PS: Jeg har tjekket mit sikkerhedsniveau. Det står til "Mellem"
Avatar billede softspot Forsker
01. september 2005 - 13:43 #1
Der står ikke Stop nogen steder i din kode, vel...?
Avatar billede jeha98 Nybegynder
02. september 2005 - 15:19 #2
--> Softspot

Nej det gør der ikke. Siden sidst er problemet blevet endnu værre:

Bare jeg lukker et af Officeprogrammerne kommer fejlmeddelelsen: "Code Execution interrupted".

Det virker som om en indstilling er blevet ændret ellers har office pakken fået et eller andet galt i halsen. Nogle idéer ?
Avatar billede softspot Forsker
02. september 2005 - 15:34 #3
Nej, desværre, jeg har ikke meget erfaring med VBA i Office :(