Avatar billede sj.netomia Nybegynder
31. august 2005 - 09:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udskrive billeder fra en hel mappe

Hej Eksperter.

Jeg søger et program hvor jeg kan udskrive billeder fra en hel mappe, jeg har ca 6000 billeder som jeg skal have udskrevet på arbejde idag.

Jeg havde forestillet mig noget i den her stil.

ca 100 billeder pr side som thumbnails, men ved ikke hvilket program jeg skal bruge til det, må meget gerne være freeware eller køber vi bare programmet.

Hjælp mig med at finde et sådan't program, da jeg er for doven til at sidde og ligge 6000 billeder ind i InDesign.

På forhånd tak for jeres hjælp.
Avatar billede sj.netomia Nybegynder
31. august 2005 - 09:29 #1
programmet må meget gerne kunne lave HTML sider også, men er ikke et must.
Avatar billede jokkejensen Novice
31. august 2005 - 09:41 #2
Det kan windows da vist :) windows xp that is..
Avatar billede sj.netomia Nybegynder
31. august 2005 - 10:04 #3
ok kan du ikke lige skrive lidt om hvordan det fungere, og hvor det gøres henne ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. august 2005 - 13:59 #4
HøjreMusseTast på et af billederne | Udskriv | "Guiden BilledUdskrivning ..." fremkommer | følg guiden...
(Det højeste mht thumbnails på én side er tilsyneladende 35 stk på A4 ...)

Let og elefant...

Printer og printerspooler fil ka' blive noget forskrækket på den måde. Jeg skulle på den måde udskrive ~50 stk. ~5Mb billeder som 6 stk. pr. ark. Spoolerfilen blev > 500Mb - og tog sin tid for systemet + printer - men det virkede...
Avatar billede dustbunny Nybegynder
30. september 2005 - 20:49 #5
Du kunne evt. lave nogle contact sheets i Photoshop...hvis du har den...?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. september 2005 - 22:37 #6
<sj.netomia> har vist ikke været 'på' i et stykke tid:
http://exp.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=sj.netomia&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - 10 hænger spørgsmål...

<sj.netomia>: Er du der ???
Avatar billede sj.netomia Nybegynder
01. oktober 2005 - 14:38 #7
ja jeg er her, har været offline fordi jeg er været flyttet. men nu er jeg online :-)
Avatar billede sj.netomia Nybegynder
01. oktober 2005 - 14:38 #8
majsmarken skriv et svar og du skal få points ;)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:03 #9
Ping...