Avatar billede zezilie Nybegynder
31. august 2005 - 08:03 Der er 2 kommentarer

ændre mobil video format til andet

Er der nogen der ved hvordan og med hvilket program man kan lave de video klip man optager på mobilen om til andet og mere brugbart format....
Avatar billede kochen Nybegynder
01. september 2005 - 17:32 #1
Hvis det er Mpeg 4 dit mobil video format er, så kan du bruge sorenson squeeze til at konvertere det til en række andrer formater... det fungere fremragende.
Avatar billede zezilie Nybegynder
02. september 2005 - 18:06 #2
oki men formatet er .3gp skriver den men kan den du snakker om tage det også