Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
30. august 2005 - 23:44 Der er 3 kommentarer

Tilmeld og fra meld

Hej eksperter

Jeg ville hører om der var nogle som ville hjælpe mig med at lave en tilmelding og fra meldingen. Vi har et fodboldhold også skal man kunne melde sig til træning via nettet om man kommer eller ej.

Mange tak
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2005 - 10:12 #1
Kan en JSP (Java Server Pages) bruges ?
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2005 - 10:12 #2
Hej Henrik

Ring til mig idag på 21 63 75 42 så tager vi lige en snak om hvad du skal bruge og hvordan det gøres smartest.

    Mvh
Mikkel C.M.Christensen
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
04. september 2005 - 23:12 #3
Ja en java server pages kan godt bruges :D