Avatar billede no_doubt Nybegynder
14. april 2001 - 05:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hurtigt ref af bb

Hvad fanden der sket iaften, jeg ELSKER BB selvom mange nok hader det, men kommer hjem fra byen pisse lam og ser alt dette, hvad er der sker gider ik have et ref til bb slut.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. april 2001 - 05:50 #1
Der er uro i det lille hus på Sluseholmen. På nuværende tidspunkt er tingene lidt uklare, men faktum er, at festen i nat udviklede sig til, at en gruppe med Pil, Naja, Søren og anført af Christian besluttede sig for at forlade Big Brother.
Kl. ca. 00.30 blev mytteriet, der i mellemtiden omfattede hele Huset, talt til ro, og Big Brother fik forhandlet sig til en time til at bemande alle stationer.
Men 15 minutter derefter var den gal igen. Førnævnte gruppe besluttede angiveligt at klatre ud af Huset med det samme, og oppe på kontrolbygningerne hoppede de ned på et andet tag, der bristede under Nicos vægt. Nico har det fint og Jill Suzanne og Nico besluttede sig til at gå tilbage ind i Huset.
De fire undslupne deltagere er Søren, Christian, Naja og Pil og i disse minutter holder de møde med producent Bjarne Berthelsen om situationen her på Sluseholmen.
Webben vender tilbage når der er nyt.

fra bigbrother.dk
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. april 2001 - 05:52 #2
Det skal lige siges at alle livecams har været afbrudt fra kl. ca. 00.30

vi var et par stykker der fulgte begivenhederne via lyden fra køkkencamet et stykke tid, inden det blev slukket også..

Der er blandt andet blevet nævnt at BB vil give dem alle 50.000 for at blive...

Det hele er startet med at deres opgave ikke blev fuldført...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. april 2001 - 05:53 #3
Avatar billede 7th Praktikant
14. april 2001 - 06:01 #4
Avatar billede 7th Praktikant
14. april 2001 - 06:03 #5
Tja hvis det ikke er en joke, så har nogle af dem altså forladt huset, og nico, tja han er på skadestuen hehe ;) For meget vodka...
Avatar billede lasse1024 Nybegynder
14. april 2001 - 06:26 #6
Nico, Søren, Naja og Christian får lov til at forlade Huset, og ovre i redaktionsområdet snakker de længe med producenten bag Big Brother.
Udstikkergruppen beslutter sig for at vende tilbage til Huset, for at høre hvad Jill og Nico insisterer på at tale med dem om. I Huset er Nico ekstremt frustreret over mod sin vilje at blive revet med i den kollektive beslutning om at forlade legen. I arrighed banker han hånden ind i væggen og ødelægger beplantning samt en kasse tomme flasker.
Ifølge Big Brother ønsker Jill og Nico at tale gruppen fra at stoppe for mål.
Tilbage i Huset er der stor forvirring om hvem, der vil gå, og hvem der ikke vil.

Diskussionen er ekstremt følelsesladet, da TvDanmarks programdirektør Paul Gazan træder ind som et sidste forsøg på at overbevise deltagerne til at fuldføre legen. Efter næsten en times parlamenteren, skærer Søren og Pil igennem for sammen med Christian definitivt at sige tak for kampen, og de forlader Huset.

Så i skrivende stund er Søren, Christian og Pil på vej til et anonymt hotel og en nat i tankens vold. Inde i Huset nager tvivlen. Nico er på skadestuen med hånden og Naja, Suzanne og Jill sidder tilbage med begyndende tømmermænd og stigende træthed mens tvivlen gnaver sig ind og ud. Jill var flere gange meget tæt på at følge trop om sine gamle venner, men Naja og Suzanne insisterer på, at de alle sover på beslutningen.
Situationen er kommet meget bag på alle, så hvad der sker med denne uges afstemning er endnu uvist. Webben vender tilbage når der er mere nyt.
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. april 2001 - 10:03 #7
www.sickbrother.dk - Har deres form for dækning af begivenheden.