Avatar billede landmark Nybegynder
30. august 2005 - 22:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

slette indbakke uden at åbne mailprogrammet

kan man slette mailboks og mails uden at skulle starte programmet "mail"
(hver gang jeg starter programmet "mail" går programmet ned...?)

Jeg kører med OSX 10.3 og bruger systemets eget mailprogram "mail"
Avatar billede macpcadvice Nybegynder
31. august 2005 - 12:33 #1
Gå ind i dit "home"->bibliotek->mail i den mappe ligger din mailboks. Slet den.
Avatar billede kado Nybegynder
31. august 2005 - 17:46 #2
Inden du sletter Inbox, så log dig på din mail med en WEBMAIL, fordi det er en mail indeholdende virus, som er skyld i dit mailprogram går ned.
Denne mail kan du så slette via Webmail, og herefter er du kørende igen uden at have mistet noget fra din Inbox

/kado
Avatar billede landmark Nybegynder
02. september 2005 - 21:11 #3
ja undskyld jeg ikke har svaret endnu... - jeg skal på den maskine en af mine venner har mandag. Tak for hjælpen indtil nu

vender lige tilbage med noget iløbet af mandag...

:-)
Avatar billede landmark Nybegynder
02. september 2005 - 21:12 #4
jeg prøver lige >> kados metode som det første på mandag :-)
Avatar billede landmark Nybegynder
06. september 2005 - 07:58 #5
prøvede det hele... - slettede til sidst mails, stadig uden held. installerede tiger forfra og så kørte det selvfølgelig...  :-)

:-(
Avatar billede macpcadvice Nybegynder
06. september 2005 - 08:27 #6
Prøvede du at slette din mail boks i biblioteket? For hvis du kun prøvede at slette via din webmail så hjælper det ikke på de mails der er kommet ind i dit mail program
Avatar billede landmark Nybegynder
06. september 2005 - 08:31 #7
som sagt ja jeg prøvede det hele... men uden held :-(
Avatar billede macpcadvice Nybegynder
06. september 2005 - 08:46 #8
Så var det med garanti et eller andet med dine skrifter... Alle apples iApps skal have nogle specielle skrifter ellers vil de ikke åbne.