Avatar billede x-pander Nybegynder
30. august 2005 - 22:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Microsoft IntelliMouse 4.0

Hej.

Har siddet ved et par computere og arbejdet med max efterhånden. Men problemet er det samme på alle computere, der benytter en IntelliMouse 4.0 fra Microsoft. Når scrollhjulet trykkes ned, gør der ca. et halvt sekund før max reagerer. Det samme gentager sig når jeg slipper knappen igen, ca det der halve sekunds tid, hvor scenen bliver ved med at panorere f.eks.

Min egen computer, som jeg heldigvis oftest arbejder ved, er udstyret med en version 3.0, men da de ikke kan købes mere, ville det være rart, hvis nogle kendte til en patch, update eller anden bug-remover, der kunne få problemet løst.

Skriv endelig hvis du oplever samme problem, så jeg ved det ikke kun er mig den er gal med :)

Alle andre programmer end max jeg har brugt indtil videre inkl. WinXP, virker upåklageligt.

200 point til ham der finder løsningen. På forhånd tak, XP
Avatar billede screem_brille Novice
31. august 2005 - 10:41 #1
hent den nyeste driver til din mus og se om det hjælper ? (eller application til din mus er nok mere korrekt at sige)
Avatar billede x-pander Nybegynder
31. august 2005 - 22:16 #2
Naah, har prøvet hjalp ikke. Virkelig ikke andre idéer?
Avatar billede x-pander Nybegynder
01. september 2005 - 13:50 #3
Kedeligt...
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 11:28 #4
måske du kunne give noget feedback i dine spørgsmål ?
Avatar billede secone Nybegynder
04. oktober 2005 - 09:48 #5
har samme problem med min IntelliMouse Explorer 4.0 ...
Avatar billede x-pander Nybegynder
02. november 2005 - 13:50 #6
Hvis der er stadig er lidt liv tilbage i denne tråd, så har jeg set at SHG er fået Microsoft Intellimouse 3.0 tilbage!!!

Den er bestilt med det samme her!

Jeg opgiver simpelthen at finde noget til 4.0'eren.