Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
30. august 2005 - 21:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

skråstreg efter hvert enter-tryk?!

Hej!
En ven har fået et problem med at hans maskine sætter en / automatisk hver gang han trykker enter... Det er ret skægt, men også temmelig irriterende - nogen idéer til hvordan han kan fjerne det igen??
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
30. august 2005 - 21:49 #1
Hvorhenne er det ? Altså det er vel ik på skrivebordet........ er det i word ?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
30. august 2005 - 21:51 #2
Det er generelt! Altså i samtlige programmer....
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
30. august 2005 - 21:51 #3
OK sorry havde ikke lige set hvor jeg var -undskyld ;o)
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
30. august 2005 - 21:53 #4
Vi krydsede - men ok det tyder på at det er tastaturet eller driveren dertil. Har han opdateret sin driver fornylig ?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
30. august 2005 - 21:56 #5
Han er ret n00b så det tror jeg ikke!!
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
30. august 2005 - 22:00 #6
Hhmm hvor meget har i prøvet gøre for at få det væk ?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
30. august 2005 - 22:03 #7
Jeg har ikke den ringeste idé om hvad jeg skal stille op... Har aldrig hørt om det før...
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
30. august 2005 - 22:05 #8
Jamn har han genstartet osv. ?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
30. august 2005 - 22:09 #9
Jah, naturligvis har han det!! ^^
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
30. august 2005 - 22:26 #10
Tror stadig det er noget med tastaturet. Hvis han bruger feks. "shift" eller "ctrl" el. "alt" samtidig med "enter" hvad så ?
Avatar billede scientific Praktikant
30. august 2005 - 23:01 #11
Det er nok ikke løsningen - i værktøjslinien "standard" i word er der en knap der hedder "vis/skjul ||" || skal forestille sådan et underligt tegn, der kommer sidst i hver linie, hvis man sætter det til.

Er det problemet kan det løses ved at trykke på omtalte knap... men du kalder det selv for en skråstreg, og siger at det er i alle programmer - så hjælper dette nok ikke.

JEg tror ikke det er tastaturet - hvorfor skulle det kunne sætte noget efter en linie? kommer lidt an på om man kan slette skråstregen efter man har lavet den, uden at "fjerne" linieskiftet. Hvilket jeg ikke tror er tilfældet.

Jeg vil tro man skal lede efter en eller anden lam indstilling i windows, som INGEN nogendsinde har/vil få brug for.
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
31. august 2005 - 02:43 #12
haha! :D Nice!! Jeg tror det samme... Han siger en af hans småbrødre sad ved maskinen igår aftes, og at den har gjort det siden i morges...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
07. oktober 2005 - 02:14 #13
Problemet løste sig selv dagen efter..