Avatar billede bangsoe Nybegynder
30. august 2005 - 16:28 Der er 6 kommentarer

WMV til FLA

Jeg har en WMV file som skal laves om til en FLA file... nogen der vil hjælpe?!
Avatar billede miss-g Seniormester
30. august 2005 - 18:27 #1
Kan man overhovedet det? En FLA er jo arbejdsfilen i flash - den færdige flash fil hedder SWF.. ?
Avatar billede bangsoe Nybegynder
30. august 2005 - 19:39 #2
DOOOH... mener FLV... Flash video file
Avatar billede nalu Nybegynder
30. august 2005 - 20:11 #3
Skal du have redigeret i din .swf fil eller skal den være en del af en større animation?
Avatar billede bangsoe Nybegynder
30. august 2005 - 22:08 #4
Jeg har en video i WMV format som skal laves om til FLV format.
Jeg har Riva FLV Encoder men den kan ikke konvertere WMV 9 codecs (kun 7, 8)..
Derfor er jeg lidt på spanden!
Avatar billede kochen Nybegynder
01. september 2005 - 17:37 #5
har du prøvet at importere din wmv direkte ind i flash og derefter eksportere den igen som flv??? Ellers prøv med Sorenson Squeeze, hvilket nok er den bedste konverter på markedet. De har lige lagt en gratis beta test ud af deres nye version 4.2. Du kan hente den her

http://www.sorensonmedia.com/
Avatar billede bangsoe Nybegynder
12. september 2005 - 12:08 #6
Jeg har prøvet Sorenson.. men det koster 800 kr. og jeg skal kun bruge et par stykker.