Avatar billede beast Nybegynder
14. april 2001 - 00:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Logitech QuickCam PRO USB

Hej...jeg har siddet hele dagen og rodet med et QuickCam PRO som skal køre på windows 2000... men hver gang jeg prøver at installere det for jeg en KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED midt i det hele under installationen hvorefter computeren booter og kommer med en blå skærm hvor der også står KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED .... nu er det \"sjove\" at computeren overhovedet ikke kan boote, hverken i fejlsikret tilstand eller noget... så henviser den til en driver fil som mangler (blå skærm)... men jeg kan ikke komme ind og fjerne den (som der ellers står jeg i hvad man kan gøre mod disse fejl)... Jeg har prøvet at formatere og reinstallere, men det hjalp ikke.... Logitechs software er nyeste version og der står at den er kompatibel med windows 2000

Nogen forslag ?
Avatar billede makse Nybegynder
14. april 2001 - 00:48 #1
Står der en fejlkode, og evt. et filnavn?
Avatar billede beast Nybegynder
14. april 2001 - 00:49 #2
der står en fejlkode og et filnavn, men jeg kan hverken gør det ene eller det andet for at reinstallere softwaren eller fjerne det, eller tager jeg fejl ?
Avatar billede makse Nybegynder
14. april 2001 - 00:53 #3
Hvis du kører med FAT filsystem, er der jo den mulighed at slette filen i dos.
Eller du kan lave en repair fra W2K CD\'en.
Avatar billede beast Nybegynder
14. april 2001 - 00:54 #4
jeg har prøvet at køre repair, men så kom der bare en ny fejl (en ny fil den var gal med).

Jeg kører med fat, men hvis jeg sletter filen...vil det hjælpe ?
Avatar billede makse Nybegynder
14. april 2001 - 00:57 #5
Ikke sikkert. Men det var i første omgang, kun en måde at komme ind i windows igen.
Og undgå at installere forfra igen.

Men fejlkoden og filnavnet kan måske hjælpe os lidt mere.
Avatar billede beast Nybegynder
14. april 2001 - 00:58 #6
yup, men jeg har den ikke lige på mig her.... :-(  , så det må lige vente lidt
Avatar billede makse Nybegynder
14. april 2001 - 01:03 #7
Avatar billede makse Nybegynder
14. april 2001 - 01:04 #8
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. april 2001 - 08:20 #9
Har du prøvet at opdatere din USB driver?

/per
Avatar billede beast Nybegynder
20. august 2001 - 10:55 #10
bah