Avatar billede knud_n Nybegynder
30. august 2005 - 09:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrive med brevfletning

Jeg har Office 2003, og har et problem med at udskrive breve når der er brevfletning med.
Jeg udskriver fra en kopimaskine Canon ir 5000, hvor der i skuffe 2 er brevpapir med logo.
Den vil den ikke skrive ud fra, når der er tale om brevfletning, men hvis jeg tager en kopi af brevet, og printer det ud, er der ingen problemer.
Jeg har prøvet at sætte skuffe 2 som standdard, men det er den også ligeglad med
Avatar billede lelupe Nybegynder
30. august 2005 - 18:20 #1
Prøv at flette til nyt dokument i stedet for at flette direkte til printer. Lav evt. dine udskriftsindstillinger der, hvis du ikke kan få det til at virke via dit hoveddokument.
Avatar billede knud_n Nybegynder
31. august 2005 - 11:01 #2
Jeg har prøvet det.
Men jeg tror det er acces der ikke kan skrive ud på den printerport jeg anvender.
Er der ikke noget med at man kun kan skrive ud fra lpt1 i acces
Avatar billede knud_n Nybegynder
31. august 2005 - 11:03 #3
Jeg udskriver på : ip-1 standard tcp/ip port og jeg aner ikke hvordan jeg skal omdirigere den til LPT 1