Avatar billede poochie15 Nybegynder
29. august 2005 - 20:21 Der er 4 kommentarer

Computeren genstarter i spil

hey, jeg er ved at blive godt irriteret på min computer. Efter siden jeg har opgraderet min computer til en Athlon 2800 socket 939 med et nyt bundkort (Asus A8V Deluxe) så har min computer opført sig mærkeligt. jeg har et ATI Redeon 9800 Pro. Når jeg vil spille spil der kræver noget grakfik fx. battlefield Vietnam eller Battlefield 2 så når jeg er inde i spillet og spiller det, går det cirka et minut så går skærmen i sort og computeren genstarter.. Den gør det ikk i CS hvilket er meget mærkeligt, der er også kommet nogle popup's bagefter noget med grafikkortets drivere, men har opdateret med de nyeste drivere og har for den sags skyld også prøvet med andre.. Håber virkelig jeg ka få løst mit problem for det er virkelig belastende at bruge penge på noget, og så virker ens computer ikk optimalt. har prøvet at skifte PSU!!
Avatar billede firstbase Nybegynder
30. august 2005 - 09:11 #1
Lige et spørgsmål ang skift af PSU var det til en PSU med flere Watt?

ellers kan problemmet ligge i at radon kortet ikke får strøm nok og lukker ned hvilket ikke er et ukendt problem.
Avatar billede poochie15 Nybegynder
30. august 2005 - 17:07 #2
altså den Psu jeg har nu er 500 Watt, og prøvede også at fyre kortet i en af mine venners Computer som kører med en 500 Watt som næsten er helt ny, han kører med et Radeon 9800 Pro og den gør det samme i Battlefield 2.. men når den genstarter og starter op i windows igen, så kommer der sådan en fejlmeddelse op fra Ati noget med skærmdriverne eller noget..
Avatar billede hugo321 Praktikant
31. august 2005 - 08:54 #3
Jeg ser kun at der kan være et problem når den genstarter og det er din cpu der er for varm eller også er den overclocket.
Prøv en anden køler.
Avatar billede poochie15 Nybegynder
01. september 2005 - 14:44 #4
jamen har ikk overclocket, og kører med en ZALMAN CNPS 7000B-Cu LED som også er helt ny, sammen med Cpu'en som er en socket athlon 3000 socket 393..
har også prøvet at fyre min lillebrors kort radeon 9600 pro, og der gør den nøjagtig samme problem når jeg fx. spiller Battlefield Vietnam..