Avatar billede gartneren Nybegynder
29. august 2005 - 14:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indeksering af boysenterapi.dk

Er der nogen der har et bud på hvorfor denne side ikke bliver indekseret. Den har ligget ude i ca. et ½ år. Jeg er godt klar over at forsiden ikke siger meget, men springer goggle så dermed resten over...

Her er siden www.boysenterapi.dk

Hilsen Gartneren
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. august 2005 - 14:15 #1
Du skal ikke skrive keywords, der ikke findes som tekst på selve den side, det meta-tag står på. Så hellere slette dit meta-tag.

Du skal få andre til at linke til siden.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. august 2005 - 14:38 #2
Et af problemerne er at der næsten ingen tekst er på forsiden, og dermed næsten intet indhold. EN side uden indhold er ikke særlig interessant og dermed ikke særlig relevant for søgemaskinerne.

Du gør give forsiden indhold (læs tekst) og optimere siden til dette indhold
Avatar billede gartneren Nybegynder
29. august 2005 - 16:51 #3
Jeg er klar over forsiden ikke indeholder meget, men den grafiske designer fik det sidste ord. Men betyder det at google ikke vil indeksere undersiderne.., der har jeg ikke sat metakoder ind men der er trods alt tekst (indhold). Eller er der andre forhold der gør sig gældende...
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
31. august 2005 - 16:50 #4
Google kan udemærket læse dine links til undersider. Dit sites undersider vil således med tiden blive indexeret af Google, men vil aldrig komme til at rangere højt, hvis der ikke er indhold (tekst).

Få andre sites til at linke til dine sider, så går indexeringen langt hurtigere.
Avatar billede gartneren Nybegynder
02. september 2005 - 10:31 #5
Burde undersiderne ikke være indekseret efter et ½ år... Så vidt jeg kan se er der ingen af siderne der overhoved findes af google. Jeg har en teori om at google måske afviser sitet fordi vi kører teksten ind over et baggrunds billede og derved opfatter det som forsøg på at snyde. Er der nogen der har et bud på det?
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
05. september 2005 - 06:10 #6
Efter ½ år burde siderne være indekseret, jo. Men hvis der i Googles index ikke findes andre sider, der linker til dit site kan Google jo ikke vide, at dit site eksisterer. Man skal ikke bare lave et site og passivt forvente, at Google finder det - for det gør den ikke. Som nævnt tidligere skal du få andre sider til at linke til dit site. Hvis et par store sites linker til dit site vil du som udgangspunkt være at finde i Googles indeks efter et par dage.
Avatar billede gartneren Nybegynder
05. september 2005 - 06:23 #7
Ok, jeg prøver at få links til sitet

Tak for det.