Avatar billede william79 Nybegynder
29. august 2005 - 10:36 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

exportere fra outlook express til outlook 2003

Lige fået ny pc og vil gerne have mails med.
så fra outlook express til outlook 2003.. Ved godt der er en valg mulighed i express hvor man kan gemme det hele i en file.. Men den funktion virker ikke kommer en fejl medelse med den mangler en file.
Så hvis der findes et ander program der kan eller et let måde jeg kan få kontakter og mails over så vil jeg blive glad.

Mvh William
Avatar billede boxer Nybegynder
29. august 2005 - 10:41 #1
Avatar billede s_kjaer Praktikant
29. august 2005 - 10:43 #2
Hej

Jeg havde det samme problem, da jeg fik ny comp, men fik mails over ved at hente dem fra den folder, hvor outlook gemmer den. Du kan finde stien under Tools--> Options--> Under fanebladet maintaince skal du klikke på "Store Folder". Du kan så kopiere filerne fra den folder til din nye maskine
Avatar billede screem_brille Novice
29. august 2005 - 10:53 #3
s-kjaer kan man ikek når det er fra outlook express til outlook.

William kan du ikek importere dem fra outlook ? (det plejer man da at kunne)
Avatar billede william79 Nybegynder
29. august 2005 - 12:02 #4
screem brille: Også når det er fra en pc til den anden ?
Avatar billede boxer Nybegynder
29. august 2005 - 13:29 #5
Avatar billede boxer Nybegynder
29. august 2005 - 13:31 #6
Du kan evt. overføre fra express på din gamle PC til express på din nye PC. Derefter kan du bruge vejledningen fra mit første link.
Avatar billede william79 Nybegynder
29. august 2005 - 17:15 #7
Man kan ikke overføre fra express til express...
Men mit problem er jo at den skriv
(Eksporten kunne ikke udføres.
Der opstod en fejl under intialisering af MAPI)

Så skal bruge et andet program eller... En måde at fikse den fejl på
Avatar billede william79 Nybegynder
29. august 2005 - 17:58 #8
Nå måtte instalere Outlook 2003 på den gamle PC for så at exportere men nu virker det også..

Nå Vil gerne dele lidt point ud fordi i gad at kigge
så smid et svar..
Avatar billede screem_brille Novice
30. august 2005 - 00:35 #9
william79 man kan bestemt godt overfør outlook express mellem 2 computere, men de skal have samme version.
Avatar billede boxer Nybegynder
30. august 2005 - 07:09 #10
Jeg har også gjort det med succes.
Avatar billede william79 Nybegynder
30. august 2005 - 07:11 #11
Den skriver bare selv man ikke kan fra expres til expres...Men mit problem var også mest det MAPI fejl.