Avatar billede bitvender Nybegynder
28. august 2005 - 23:35 Der er 2 kommentarer

"Adgangsproblem ved backup af "system state" under WinXP Home ed.

Hej alle !

Jeg har forgæves forsøgt at lave en backup af mine systemindstillinger med det backup program som kan installeres fra utilities CD'en for winxp (home edition)

Jeg ved ikke om det er det program der hedder ntbackup.. Anyway : backup'en kører tilsyneladende men til sidst melder det at backup ikke er gennemført fordi :

Fejl: Der er ikke adgang til dele af mappen System State\COM+ Class Registration Database.
Du har muligvis ikke tilladelse til at åbne filen, eller mappen mangler eller er beskadiget.
Kontakt ejeren eller administratoren.

Fejl: Der er ikke adgang til dele af mappen System State\Registry.
Du har muligvis ikke tilladelse til at åbne filen, eller mappen mangler eller er beskadiget.
Kontakt ejeren eller administratoren.

Jeg ER logget på som administrator

Afslutningsvis vil jeg gerne høre om det er muligt at fremstille en "recovery" diskette eller cd fra dette program. Såvidt jeg er orienteret virker ASR ikke i homedition

på forhånd tak
Avatar billede bitvender Nybegynder
07. september 2005 - 14:58 #1
Den lukker jeg lige igen
Avatar billede bitvender Nybegynder
15. november 2011 - 11:55 #2
Lukker spørgsmål