Avatar billede poullykke Nybegynder
28. august 2005 - 14:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min computer fryser fast

Hej
I den senere tid, er min computer pludselig begymdt, at fryse fast, og det eneste jeg kan gøre, er at genstarte.
Det sker, både efter få minutter, og andre gange efter mange minutter.
Er der nogen som har oplevet samme problem, og eller ved hvordan man afhjælper dette problem
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. august 2005 - 14:19 #1
Prøv at kig i eventvieweren om du kan se nogle fejl der?
Avatar billede kourinsu Nybegynder
28. august 2005 - 18:12 #2
Jeg har tidligere oplevet det samme. Grunden var statisk elektricitet der stammede fra gulvtæppet, som bliver overført til computeren, når jeg satte mig ved den.
Avatar billede jonas112 Nybegynder
30. august 2005 - 22:13 #3
lyder vildt kourinsu :D
Avatar billede jumb0 Nybegynder
12. oktober 2005 - 08:47 #4
Hej, min computer hat også før gjordt præcis det samme før.
Jeg testede en masse ting, men kunne ikke finde ud af hvad det var.
derefter købte jeg et nyt grafikkort, men uden held.
Da jeg havde testet alle de andre dele, fandt jeg ud af at det kun kunne være processoren. Jeg fik en ny processor i og den har aldrig gjordt det siden.

Håber det var svar nok. :)

Mvh