Avatar billede putz Nybegynder
28. august 2005 - 13:19 Der er 3 kommentarer

Hjælp en amerikaner, der er udvist af Danmark.

Off topic, men oprettet under fri debat og jeg formoder det er acceptabelt at benytte eksperten til at hjælpe en ven i nøden...

____________________________________________________

MICHAEL HALL / UNDERSKRIFTSINDSAMLING !!

Linda er dansker, Michael er amerikaner. De blev gift sidste år lige efter de kom til Danmark. De indsendte alt hvad de skulle af papirer for at Michael måtte få lov at blive i Danmark.

For nogen dage siden bankede det på deres dør - det var politiet som fortalte dem at Michael havde 14 dage til at forlade landet. De havde intet hørt siden de indsendte hans ansøgning om opholdstilladelse.

De hyrede en advokat som så på sagen og talte med Udlændingestyrelsen. Deres forklaring på hvorfor Michael ikke måtte blive var som følger:

Linda er selvstændig og har for næsten et år siden åbnet sin egen forretning i Svendborg. Hun kan derfor ikke bevise med lønsedler mv. at hun kan forsørge Michael - han vil altså blive en belastning for det danske samfund !!

Men Michael er pensioneret politimand fra Los Angeles og får 20.000 kroner om måneden i resten af sit liv i pension - han vil derfor aldrig blive en økonomisk belastning for Danmark !

De har kontaktet politikere, journalister, radio, tv osv. og håber på at få skabt så meget røre om sagen INDEN Michael bliver udvist d. 4. September... advokaten er håbefuld men intet er sikkert.
______________________________________________

Alle herinde på eksperten der har lyst til at hjælpe Michael og Linda, opfordres til at underskrive på nedenstående side...
http://www.eventorganizer.dk/MichaelHall.htm

På forhånd mange tak
Mvh Putz
Avatar billede strych9 Praktikant
28. august 2005 - 15:23 #1
Klap nu lige hesten. De love er der af en årsag. Faktisk en rigtig god årsag.

Jeg selv bor i Sverige fordi jeg er gift med en ikke-EU borger, men der var sgu da ikke nogen der samlede underskrifter for mig da jeg pakkede mit lort og flyttede.

Denne Michael får 14 dage fordi hans ophold ikke længere er lovligt. Han kan rejse hjem, få et nyt besøgsvisa, komme igen og så kan de sende endnu en ansøgning ind, når Linda har fået omorganiseret sit firma til at skrive lønsedler ud.

Hvad pokker er egentlig problemet? Hysteri...
Avatar billede putz Nybegynder
28. august 2005 - 15:56 #2
Hej strych9

Som skrevet: Alle herinde på eksperten der har [lyst] til at hjælpe Michael og Linda, opfordres til at underskrive på nedenstående side...

Bemærk ordet [lyst] - ingen hysteri - bare en venlig forespørgsel om hjælp på vegne af en familie der er kommet i klemme.

Peace Putz
Avatar billede strych9 Praktikant
28. august 2005 - 15:58 #3
jeps ok,
men jeg tror alle som er i klemme i den lov har stærke synspunkter angående den. Det har man vel når man nu kender så intimt til det heh..
Held og lykke med det, selvfølgelig.