Avatar billede ingeman Juniormester
28. august 2005 - 08:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hent emails med atttachments

Jeg mangler kode som kan hente emails med attachments - og skilde
dem ad - og slette dem på mailserveren derefter.
Skal bruges til udskrift at vedhæftede doc.
Jeg bruger Jmail component.
Avatar billede totaldata Nybegynder
22. november 2005 - 11:58 #1
Hej,
jeg kender ikke jmail, men har rodet med mailkomponenter i delphi 6. Den eneste der ikke gik i koma når man læste mail-attachment var indy-komponenten så den bruger jeg (mod en exchange server). Selv de demo-programmer som borland har vedlagt d6 fungerer ikke mod exchange, så hvis du vil fortsætte med jmail risikerer du altså at løbe hoved mod væggen - prøv at kigge på indy
mvh ib
Avatar billede ingeman Juniormester
21. januar 2007 - 10:56 #2
lukket