Avatar billede birgittejensen Nybegynder
28. august 2005 - 00:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilføje mange smilies på samme tid

Er der nogen, der ved om dette er muligt? Leder efter et program eller en måde at tilføje mange smilies på samme tid, da jeg har mange, jeg gerne vil bruge, men også være i stand til at dele med mine venner. Man kan downloade "packs" .. kan man lave disse packs selv?

På forhånd tak.
Avatar billede gnuff Praktikant
28. august 2005 - 18:51 #1
Du kan gemme alle de smilies du vil sende videre rundt i en mappe for sig selv, så de ikke bliver blandet med de andre, jeg kender ikke umiddelbart til nogen måde at gemme en masse fra MSN på en gang, for at sende dem videre
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
29. august 2005 - 09:56 #2
Det ved jeg godt, men lige som man kan få wink packs med .mco filer og en .mco installer - det må da kunne lade sig gøre, at få det samme med emoticons.
Avatar billede moonshade Nybegynder
31. august 2005 - 13:55 #3
Du kan bruge Emotion adder til dette, programmet kan hentes her:
http://members.lycos.nl/monkeyforum/aapiemirror/

Hent emoadder.zip - unzip filen og læg programmet ind i den samme mappe hvor du har dine smileys.
Når du kører programmet ser den alle de smileys der ligger i samme mappe, derefter kan du trykke på "Add" og så ligger de alle i din MSN. Husk at være logget på MSN når du kører programmet.

Jeg har læst på nettet at man ikke skal tilføje for mange på en gang for så kan MSN fryse. Det problem har jeg nu ikke selv haft men jeg har også kun tilføjet max. 100 af gangen.

Selv at lave dine egne packs? Bare zip dine smileys og programmet i samme fil.

/Moonshade
Avatar billede gnuff Praktikant
31. august 2005 - 15:35 #4
Min MSN plejer at bruge ca 20 MB ram, men ved at installere en masse emotions på en gang, og mange pakker, skete der det uheldige at den begyndte at bruge lang tid på at åbne, og den brugte så også over 230 MB ram.
Derfor skal man passe på ikke at smide for meget ind. :)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
01. september 2005 - 09:41 #5
Tusind tusind tak moonshade. Du er da en helt :o)
Og ja .. man skal godt nok passe på, hvor meget man putter ind *gg* De der forskellige winks packs - mange af dem er ikke videre interessante, så der går lang tid med at slette :o)
Igen - tusind tak for svaret :o)