Avatar billede mandunderbord Nybegynder
27. august 2005 - 15:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indryk højreplaceret test

Hej alle eksperter, jeg har et lille problem.
Jeg har en celle, hvori jeg har noget tekst, og den test er højreplaceret. Jeg vil gerne rykke teksten 15px ind fra højre, ved hjælp af Css. Men hvis jeg bruger text-indent virker det ikke. Jeg har prøvet en masse andre ting, og det bedste ville være, hvis jeg kunne skrive det, i td tagget.

M.V.H. Manunderbord
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. august 2005 - 17:09 #1
<td style="padding-right:15px;">Tekst</td>
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
27. august 2005 - 19:54 #2
Okay det vil jeg prøve i morgen
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
30. august 2005 - 18:09 #3
Det virker ikke, men finders der ikke en modsat text-indent, til brug i højre side
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
26. september 2005 - 20:52 #4
Lukker