Avatar billede rene_nissen Nybegynder
27. august 2005 - 01:10 Der er 4 kommentarer

Vil ikke gå i Systemdvale eller systemstandby automatisk

Hej. XP vil ikke gå i systemstandby eller systemdvale automatisk. Jeg har sat det op via strømstyring, og jeg kan slukke for skærmen og harddiske uden problemer, men den vil ikke gå i dvale.
Det skal lige siges at jeg har haft det til at virke, men jeg kan ikke finde årsagen til at det nu ikke længere virker.
Jeg kan sagtes selv sætte systemet i dvale, så det er ikke det der er problemet.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
27. august 2005 - 08:36 #1
Avatar billede rene_nissen Nybegynder
29. august 2005 - 23:25 #2
jeanette18 -> Tak for svaret, desværre har det ikke hjulpet, så jeg smider lige lidt flere point i puljen.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. august 2005 - 21:46 #3
Prøv evt. at foretage operationen i fejlsikret tilstand.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. august 2005 - 21:52 #4
En anden mulighed kunne være at du deaktiverede din virusscanner og evt. firewall, stadigvæk i fejlsikret tilstand.