Avatar billede cyberdudes Nybegynder
26. august 2005 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

logon logoff scripts

jeg har et program som er installeret på maskinerne via ClickOnce (http://msdn.microsoft.com/clickonce). Dette program skal jeg gerne have startet ved logon og ved logoff.

Ved logoff skulle den gerne "stoppe/pause" logoff proceduren til programmet er kørt færdigt.

har prøvet at lave en batch fil og kører programmet derfra, men windows fortsætter bare med at lukke maskinen ned.

Hivs i skal have mere at vide så spørg...
Avatar billede cyberdudes Nybegynder
22. september 2005 - 14:57 #1
Har fundet ud af det....
Avatar billede cyberdudes Nybegynder
22. september 2005 - 14:57 #2
svar
Avatar billede daki Juniormester
22. september 2005 - 16:30 #3
og løsningen er ??
Avatar billede cyberdudes Nybegynder
27. september 2005 - 11:10 #4
lod være med at bruge ClickOnce og lagde det ud på en server manuelt hver gang der er en ny version. lave en batfil der kopiere de nødvendig filer ned på hver enkelt maskine. Denne bat fil bliver så kørt ved logon/logoff...