Avatar billede kris75 Mester
26. august 2005 - 11:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manual til opsætning af serverdelen i Redhat

Hej
Er der nogen der ved hvor jeg finder en manual på nettet der forklarer hvordan man opsætter web, mail og ftpserveren i Redhat? også evt. om hvordan man delen filer over lokal netværket.
Er helt ny på området, så det må gerne være nogenlunde let forståeligt.
Mvh.
Kris
Avatar billede marsch Nybegynder
26. august 2005 - 14:07 #1
Qmailrocks.com er en god side til at få en mail server op at stå.
Avatar billede kris75 Mester
26. august 2005 - 18:48 #2
Takker, men findes der ikke en side der forklarer om både qmail og de andre servere?
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. august 2005 - 19:40 #3
google vil nok være et godt sted at starte :)

ellers er der også lidt på www.lws.dk , http://linuxbog.dk/
Avatar billede kris75 Mester
27. august 2005 - 09:19 #4
Zyphon-> linuxbog.dk havde faktisk det hele. Hvis du lige sender et svar, så er der point på vej....
Avatar billede kris75 Mester
27. august 2005 - 09:19 #5
tak til Marsch for din tid
Avatar billede lassebm Nybegynder
27. august 2005 - 11:30 #6
ok.
Avatar billede marsch Nybegynder
28. august 2005 - 20:39 #7
Selv tak