Avatar billede josa Nybegynder
26. august 2005 - 11:35 Der er 3 kommentarer

Qtek 2020 er crashed og ikke til at komme i kontakt med

Hejsa.
jeg har en Qtek 2020 hvor jeg har forsøgt at opdatere med
ruu175_601_bl106.exe fra windows mobile sitet.
Den var konnectet til pc via active sync som krævet, men tabte pludselig - under opdatering forndelsen til pc. Derefter er den i udu. Dvs. jeg kan ikke komme ind i qtek via PC og Qtek viser kun en "dum" grå skærm med beskeden "serieal port USB 2.0"
Jeg har prøvet at resette både soft og hard. uden resultat. Den har også ligget et par dage uden batteri, bare for at se om det gav noget - uden resultat.

Er der en måde at komme igang igen? - helt bilig er skidtet jo ikke
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. august 2005 - 12:01 #1
Ærligt kan jeg forestille mig at der så kun er det tilbage, at du så er nødt til at sende den til rep.
Trælst for at sige det pænt :(
Avatar billede josa Nybegynder
26. august 2005 - 14:36 #2
jeg håber ikke du har ret - tak for svar
Avatar billede nazaq Nybegynder
08. december 2005 - 09:00 #3
Jeg ved godt det er sent at svare men har du prøvet at sætte den i cradlen og så køre opdateringen igen?

Burde virke