Avatar billede king_frusty Nybegynder
02. november 1999 - 20:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Danske Sangtekster

Hej...
Ved ikke lige hvilken kategori jeg skulle spørge under , men HVOR FINDER MAN DANSKE SANGTEKSTER til John Mogensen & De Nattergale ????
Avatar billede lmikkelsen Nybegynder
02. november 1999 - 21:22 #1
Klik "My Computer" og gå se på følgende drev "I:\Am Confused\"
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
03. november 1999 - 11:19 #2
Jeg kan altså ikke finde ud af at lave et link, men John Mogensens fanklub liggger på http://home8.inet.tele.dk/hitman/
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
03. november 1999 - 11:19 #3
Der er i hvert fald en masse tekster (jeg ved ikke om de er der allesammen...
god fornøjelse