Avatar billede turbo1212 Nybegynder
25. august 2005 - 23:18 Der er 7 kommentarer

Vi skal bruge 20-22 animeret gif bannere. Hvem kan hjælpe os

Hej,

Kan du eller kender du en der kan lave nogle gode og billige bannere i 468x60 animeret gif bannere og jo også gerne noget "flash lir" hvis prisen er rimelig.

Lige nu skal vi bruge ca. 20-22 stk. alm. gif animeret bannere som f.eks. kunne have den tekst + noget grafik:

Danmark´s bedste priser
HP Notebook nx7010
Begrænset lager KUN kr. 149,- pr. md

Så hvis det er en opgave for dig må du meget gerne lave et udkast udfra ovenstående informationer.

Vi skal ca. have lavet 5-10 bannere om ugen hvorfor vi gerne vil finde en der fast kan hjælpe os med disse og som giver os en top pris:-))

På forhånd mange tak.

www.elibitum.dk
Avatar billede helle100 Nybegynder
25. august 2005 - 23:42 #1
Avatar billede turbo1212 Nybegynder
25. august 2005 - 23:52 #2
Det ser OK ud men er stadig lidt "ufærdigt" men det er jo også et hurtigt udkast.
Kan du ikke være venlig at sende dine priser og evt. nogle ref. på four@gi-emea.dk

På forhånd mange tak
Avatar billede turbo1212 Nybegynder
25. august 2005 - 23:53 #3
Det ser OK ud men er stadig lidt "ufærdigt" men det er jo også et hurtigt udkast.
Kan du ikke være venlig at sende dine priser og evt. nogle ref. på four@gi-emea.dk

På forhånd mange tak
Avatar billede fluse Nybegynder
26. august 2005 - 13:07 #4
Her er også et bud: http://www.thefilehut.com/userfiles/fluse/Banner.gif

Har selv tillagt tidt andet info, for at gøre det lidt mere interresant.
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. september 2005 - 15:01 #5
er opgaven lukket?
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. september 2005 - 15:02 #6
ellers kommer jeg gerne med et bud....
Avatar billede e_w Nybegynder
22. september 2005 - 21:28 #7
kan godt lave nogle billige nogle for jer/ dig, i flash hvis det kunne have nogle interesse?....:)

mail:  Engbjerg@PSD-World.dk