Avatar billede viggohalling Nybegynder
25. august 2005 - 20:52 Der er 8 kommentarer

afinstallation af pinnacle 8 og installation af 9

Når jeg vil installerer Pinnacle ver. 9 får jeg besked om at den afinstallerer 8. Det kan den bare ikke. Jeg kan så ikke få installeret 9. Jeg har gjort alt (?) hvad der foreslås på programmets hjemmeside, men det fungerer ikke. Programmet blev installeret uden problemer på den bærbare. (Den havde ingen 8 installeret)
Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2005 - 21:01 #1
Kan du så ikke selv afinstallere version 8, genstarte og derefter installere version 9?

Mener det var sådan jeg selv gjorde det *S*
Avatar billede viggohalling Nybegynder
25. august 2005 - 21:04 #2
Har forsøgt at afinstallere 8. Men det vil den ikke. den kommer med en besked om, at der er et eller andet den ikke kan udpakke(???)
Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2005 - 21:10 #3
Hm... hvad hvis man installerede/reparerede version 8 først, og derefter fjernede det?
Avatar billede viggohalling Nybegynder
25. august 2005 - 21:12 #4
Muligvis. Den cd skulle jeg så lige først finde frem af min bunker. Ikke nogen nem sag
Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2005 - 21:16 #5
Nej, men måske nødvendigt.... kan være den fil der ikke kan pakkes ud eller lignende lige netop er derpå. Tror det vil hjælpe *S*
Avatar billede milter Ekspert
26. august 2005 - 00:04 #6
Prøv at kigge på linket herunder. Pinnacle har selv lavet et program, som skulle fjerne alle rester af programmet.

http://www.pinnaclesys.com/DocSupport1.asp?division_id=1&langue_id=7&product_id=577&product_name=&page_id=151
Avatar billede viggohalling Nybegynder
29. august 2005 - 09:02 #7
Det sidste er prøvet. Når man spørger i deres support får man en lang smøre. Jeg er desværre ikke "nørdet" nok til at gennemskue svaret, så mit håb var og er, at en eller andet, der stod i samme situation havde fundet en enklere fremgangsmåde.
Avatar billede milter Ekspert
29. august 2005 - 16:22 #8
Jeg tror ikke, du kommer uden om en geninstallering af 8.