Avatar billede sstp Nybegynder
25. august 2005 - 16:22 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ultimate Game Pc

Heey derude

Sad lidt og tænke på, hvis man skulle have en Ultimate Game PC, som skal kunne køre de nyeste spil uden hak, på højeste grafik eller derop af, fremtids sikret osv, hvor mange penge skulle man så lægge i sådan en maskine ?
Evt hva for nogen dele skulle man bruge ?

Self skal det være uden skærm tastatur osv.. Kun kabinet og det inden i.. ;-)

Lad mig høre ! :-)
Avatar billede huset Praktikant
25. august 2005 - 16:42 #1
Kommer da an på pengepungen!

Har du 30.000?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
25. august 2005 - 16:56 #2
Du kan nok lige så godt fra starten erkende at der ikke er noget der hedder en fremtidssikret PC.
Du skal allerførst bestemme dig for hvad du vil give for den...
Avatar billede huset Praktikant
25. august 2005 - 16:57 #3
Der er jo forskel på det ultimative og så en krafttig maskine som kan afvikle de nyeste spil.

Kan godt smide en maskine sammen til 30.000 kr, men det er jo totalt overkill :D

En kraftig maskine kunne se således ud:

Bundkort
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=116253

CPU
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91010

CPU køler
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=109823

RAM
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=148658

Grafikkort
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=147590

HDD
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=44113

Strømforsyning
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85236

Dertil kommer drev osv. Men du må uddybe lidt mere inden vi kan guide perfekt!

Så er kabinet en smagssag jo?
Avatar billede sstp Nybegynder
25. august 2005 - 17:59 #4
hmm bare sådan generelt hvis man skulle have en..

Jeg overvejer nemlig ret meget, at købe en ny en her snart.. Vil nemlig godt have en som kan køre Battlefield 2 hehe.. Det for nice det spil..

Men jeg ved ikke om jeg bare skal opgradere den jeg har, eller købe en helt ny..

Og 30 jern har jeg sku ikke lige.. :-D

Kan det gøres biligere ? SMiiiil
Avatar billede fluse Nybegynder
25. august 2005 - 18:55 #5
For 10.000 Kan du sagtens skrue en maskine sammen som kan Trække BF2 UDEN problemer... det kan også gøres for mere eller mindre... Det ville være en del nemmere hvis du sage hvor meget du vil ofre, så har man lidt at arbejde med :p
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2005 - 20:19 #6
Min maskine købt for 5500,- for et år siden trækker BF2 uden problemer - bare info. Så du behøver ikke kigge dig om efter det største og dyreste.
Avatar billede sstp Nybegynder
25. august 2005 - 20:52 #7
hmm okay.. Lad mig sige at jeg vil ofre 5000 kr for en computer..
Den jeg har i forvejen er en :

AMD Athlon XP 2000+ (1.67 ghz)
80 gigs hdd (maxtor)
256 mb ddr-ram (Kingston)
256 mb gfx kort ( Sapphire Radeon 256 mb)

Det jeg ihvertfald godt gad have, var en hurtig pc til spil / programmer, og som ihvertfald skulle køre BF2 uden probms.. :-)

Ved ikke, er det nok ? hehe

altså jeg ved ikke helt hvad jeg vil have men ca 5 jern ville jeg godt smide for en computer om så det var til opgraderinger, eller til en helt ny..

Kunne bare være nice hvis den kan game BF2 online uden probms, og at den kan køre nogen spil som kommer i den nærmeste fremtid hehe.. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2005 - 22:23 #8
Definer lige "game BF2 online uden probs" ???
Jeg går ud fra vi her snakker opløsning i spillet?

Er 1024*768 nok? Eller snakker vi 1600*1200 ???
Avatar billede sstp Nybegynder
26. august 2005 - 00:15 #9
1024 er nok :)

Så skal man også lige kunne spille med en del gamere på samme tid og sådan.. :)
Avatar billede huset Praktikant
26. august 2005 - 08:10 #10
5000 = ultimate PC ???
Avatar billede sstp Nybegynder
27. august 2005 - 00:22 #11
ej okay så :-P
Avatar billede sstp Nybegynder
27. august 2005 - 23:28 #12
done
Avatar billede huset Praktikant
28. august 2005 - 07:19 #13
Hvorfor tager du point selv?

Anmeldelse sendes ved undladet kommentar inden i morgen
Avatar billede sstp Nybegynder
26. september 2005 - 18:10 #15
hvem mangler da points så ? :-)
Følte ikke jeg fik svar på det jeg ville høre om.
-Nok fordi jeg beskrev hvad jeg mente forkert, dette beklager jeg så.
Avatar billede huset Praktikant
27. september 2005 - 08:39 #16
du får ikke mere support herfra min side