Avatar billede giggs11 Nybegynder
13. april 2001 - 15:00 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Søger en til at lave design til HP

Hejsa eksperter!

Jeg mangler et design til en Counter-Strike clan ved navn, [NEN]. Jeg har surfet lidt rundt og lurret på designs og har fundet et der rigtig sejt! Jeg har set det på http://www.tripace.com ...

Da jeg ikke r flash kender eller den store webdesigner, så ville jeg spørge om der var en der kunne lave \"kælderen\" til min side, altså designet, og gerne noget lignende det på tripace.com, bare i CS \"form\".

Er der nogen der vil hjælpe mig?!?
Avatar billede giggs11 Nybegynder
13. april 2001 - 15:01 #1
Det behøver ikke at være med intro og flash!
Avatar billede and.vang Nybegynder
13. april 2001 - 20:21 #2
Æhh... NU har du faktisk to spørgsmål åbne der drejer sig om det samme. Og jeg har stadigvæk lavet noget til dig!

http://worldzone.net/computers/tnd/nen_index.htm

/Anders
Avatar billede giggs11 Nybegynder
14. april 2001 - 19:09 #3
And... Læste du ikke hvad jeg ledte efter for en design \"type\"? I så fald så kig på http://www.tripace.com ... Det med at den på en måde er rund, synes jer er \"pænt\"!
Avatar billede and.vang Nybegynder
15. april 2001 - 12:27 #4
Jo det har jeg skam set, men det design jeg har lavet til dig lavede jeg FØR du sagde noget om Tripace. Og mit passer fint med det du sagde i http://www.eksperten.dk/spm/55923. Godt nok er mit svar oprettet senere end dit spørgsmål, men jeg lavede det altså tidligere. Prøv at udtryk dig mere præcist så jeg ikke går galt i byen en gang til! Vil nemlig gerne prøve igen. Og hvad med dit andet spørgsmål. Dér for man jo faktisk 399 point, i modsætning til de 102 her. Whatever så fortæl lidt mere om hvad det er du søger, så laver jeg et nyt design! Og lige til sidst. Er der overovedet NOGET du kan lide ved mit design, eller skal det hele re-designes?

/Anders  8-]
Avatar billede giggs11 Nybegynder
15. april 2001 - 13:55 #5
Det jeg havde tænkt mig var: Et design med en \"rund\" baggrund hvor man kunne placere nogle knapper i den ene side, som ville være en slags menu. På midten skulle så komme liket af knappen frem og i den anden side kunne der være nyheder. Foroven et [NEN] logo (det du havde lavet var faktisk ret flot...). Kunne du/i ikke også lave et banner til min side?

Det var mine drømme, kan i realisere dem?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. april 2001 - 16:41 #6
glem det giggs11
det er en opgave for webdesignere.
der er ´sq´ ingen der vil rode med det for points
Avatar billede giggs11 Nybegynder
15. april 2001 - 18:38 #7
Nå, øv..!
Avatar billede and.vang Nybegynder
16. april 2001 - 16:46 #8
Okay, først vil jeg lige fastslå: JEG VIL GERNE HJÆLPE GIGGS11 MED AT DESIGNE EN HJEMMESIDE!!! Jeg regner med i hvert fald at få de 399 point fra dit andet spørgsmål, men jeg vil da også godt have dem fra dette. Det er ikke meningen at jeg vil lave hele hjemmesiden, kun designet. Og hvis det skal være noget med nogle pegefølsomme knapper bliver jeg jo næsten nødt til også at lave dem. Jeg skal bare have at vide hvad der skal stå på dem. Whatever, så tror jeg godt jeg kan bikse/mixe et sammen til dig her i aften. Ud fra Tripace og det du skriver tror jeg at jeg er ved at forstå hvad det mere præcist er du ønsker. Og samtidig skal det vel holdes i et CS-agtigt udseende. Vil ellers meget gerne beholde den menu jeg allerede havde planlagt, men jeg kan jo lade være at  have det til at være hovedmenuen. Men æhh... Hvor vil du egentlig have selve indholdet på undersiderne. Efter det du beskriver, er det meste af pladsen jo fyldt op med knapper, links og nyheder. Tror nu alligevel godt jeg kan fikse det! Jeg laver kun lige grunddesignet nu, og hvis du så kan lide det, kan du jo sige hvad der skal stå på knapperne, og så laver jeg dem!
  Og lige en sidste ting:

    11111111  JEG ER KUN ÉN!!!  11111111
    1111  HVERKEN TO ELLER FLERE!!! 1111

/Anders  8-]
Avatar billede giggs11 Nybegynder
16. april 2001 - 17:55 #9
Jeg ved det... Altså en \"rund\" menu, med indhold i midten... Prøver lige at lave et eks. på mit bud...

Kunne du egentlig ikke lave et banner også? PLZ!
Avatar billede giggs11 Nybegynder
16. april 2001 - 18:09 #10
Nej jeg laver ikke noget eks alligevel...
Avatar billede giggs11 Nybegynder
16. april 2001 - 18:10 #11
and.vang du kan få alle mine point hvis du laver det godt nok! det er vidst omkring 450 stks...
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. april 2001 - 12:55 #12
Så er jeg klar. Hvis du kan lide det skal jeg nok linke til de filer du skal downloade for at kunne bruge det! Regner med at forside/underside, skal se nogenlunde ens ud, så jeg har ikke lavet to. Jeg vil da gerne lave et banner også!

http://worldzone.net/computers/tnd/nen_index_2.htm

/Anders  8-]
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. april 2001 - 13:12 #13
Damn, den vil ikke rigtig vise knapperne. Hmm... Prøver lige om jeg kan rette det, men jeg tror nok jeg ved hvor fejlen ligger.

/Anders  8-[
Avatar billede giggs11 Nybegynder
17. april 2001 - 13:18 #14
Den er da fed nok! Hvordan ser knapperne ud? Hvis du ikke har lavet dem endnu, hvad så med nogle runde, måske sølv-farvet?

Kan du lave et animeret banner?
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. april 2001 - 14:53 #15
Jeg havde skam lavet knapperne. Der var bare et problem med at vise dem. Og de er runde, men ikke sølvfarvede. Håber den kan vise dem nu og at du desuden kan lide det!

http://worldzone.net/computers/tnd/index_nen.htm

Det er jo godt nok en anden fil men det skulle virke. Desuden, det der med animeret banner, er ikke så godt. Jeg kan i hvert fald ikke lave det som en giffer. Men jeg kan jo godt lave forskellige .jpg billeder og så kan du måske sætte dem sammen i Animation Shop eller lignende.

/Anders  8-]
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. april 2001 - 15:07 #16
Nææh...Den vil sgu\' stadig ikke... Men jeg kan da give dig linkse til knapperne, når de er normale, og ved OnMouseOver:

http://worldzone.net/computers/tnd/knap_1.jpg
http://worldzone.net/computers/tnd/knap_2.jpg
Avatar billede giggs11 Nybegynder
17. april 2001 - 16:21 #17
and.vang, er du færdig eller hvad`?

Jeg synes det er KANON fedt lavet, lige en ting kunne man ikke lave en sammenhængende streg ved nyheder, istedet for: |
                      |  ???????
Avatar billede felix15 Nybegynder
17. april 2001 - 20:55 #18
Ja, Bo! Du har ret... den er faktisk ret godt lavet. Når han har lavet det sidste, så se dog at få den lavet færdig!!! Og husk at gi` ham point`ene.
Avatar billede felix15 Nybegynder
17. april 2001 - 20:57 #19
Skal e`et i [NEN] ikke være med stort i overskriften???
Avatar billede giggs11 Nybegynder
17. april 2001 - 21:46 #20
Jo... and.vang kunne du ikke lave e´et i overskriften til et stort E?

Hvornår tror du, at du kan være færdig?

Det ser godt ud indtil videre...
          -|KEEP UP THE GOOD WORK!|-

(Felix15 er med i [NEN] clanen...)
Avatar billede and.vang Nybegynder
18. april 2001 - 16:43 #21
Jeg er ikke helt færdig Giggs og Felix, men jeg prøver så godt jeg kan. Jeg kan godt lave en almindelig streg ved Nyhederne. Men det er jo de der OnMouseOver\'s der ikke rigtig vil være med til det. Kan i ikke lige sige hvad der skal stå på de knapper i vil have, så jeg kan lave dem også. Det med stort E i [NeN] ved jeg ikke rigtig. Da det jo er et billede er det jo ikke just redigerbart. Og banneret er også under produktion. (Uhh...det bliver dyrt det her **G**). Nej, jeg tager fint til takke med de øhh...4-500 points i nu har lovet mig!
Hmm...en deadline...I weekenden har jeg det færdigt. Det er jeg temmelig sikker på!

/Anders  8-]
Avatar billede and.vang Nybegynder
18. april 2001 - 20:38 #22
AARGH!! Det er sq pisseirriterende med de onmouseover\'s! Hmm...Tror jeg bliver nødt til at oprette en helt ny bruger på worldzone for at få det til at virke, men jeg skal nok få det skruet sammen. I skal ikke bare droppe dem! Hvor mange kanpper har i egentlig... Mit design passer jo ligesom til 6, men det kan jo bare laves en smule om.

/Anders  :-|  (smiley der har arbejdet meget hårdt på at få en skide fejl til at virke)
Avatar billede felix15 Nybegynder
19. april 2001 - 15:24 #23
Vi skal faktisk bruge 7 knapper...

Medlemmer
Clankrige
Screenshots
Download
Debatforum
Gæstebog
Mail os

I den rækkefølge...
Avatar billede and.vang Nybegynder
19. april 2001 - 21:33 #24
Bare i orden!
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. april 2001 - 15:39 #25
Ja, så skulle det fulde design virke. Banneret kommer en gang i aften!

http://worldzone.net/games/nenclan

Hvis i kan lide det må i lige give mig en e-mailadresse, så sender jeg passwordet til jer, så i kan logge ind på worldzone. I må derefter sådan set gøre med det hvad i vil, men hvis i allerede har en fin adresse, kan i jo bare lukke jeres account på worldzone. Mail-adressen der er skrevet (and.vang@ofir.dk) er min spam-adresse. Ahh, nu er jeg endelig færdig. Venter kun på...points!

/Anders  8-]
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. april 2001 - 15:42 #26
DET HELE VIRKER!! næsten...gæstebogsknappen er den ikke så gode venner med...
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. april 2001 - 14:58 #27
Ja, nu virker det...points...
Avatar billede giggs11 Nybegynder
24. april 2001 - 16:04 #28
Øhh Vang... Vi fra [NEN] har fundet ud af at vi hellere vil have at teksten skal stå der hele tiden ved knapperne, men knapperne må godt stadig animere når man kører hen over dem med musen... KAn du klare det?
Avatar billede giggs11 Nybegynder
24. april 2001 - 16:05 #29
Lidt point på forhånd!
Avatar billede and.vang Nybegynder
25. april 2001 - 19:33 #30
Det kan jeg sagtens lave! Hvis i vil have en deadline bliver jeg vist nødt til at sige weekend. Det tager egentlig ikke så lang tid, men har også andre projekter kørende, så det kan alligevel blive svært at nå. Men...Arhj hva\' fa\'en jeg laver det bare her i aften. Okay i har knapperne lavet og uploadet i morgen aften! Takker i øvrigt for de første point!

/Anders  8-]
Avatar billede and.vang Nybegynder
26. april 2001 - 21:35 #31
NU er jeg færdig!

http://worldzone.net/games/nen/index_nen.htm

/Anders  8-]