Avatar billede gregerssander Nybegynder
25. august 2005 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nvidia display driver service

Jeg har haft flere tråde omkring mit problem, nu har jeg endlig fået problemet kogt ned til kernen. Min PC booter langsomt op, i min eventlog skriver den "The NVIDIA Display Driver Service service hung on starting." med error udfor! det vil sige filen nvsvc32.exe hænger... kan jeg fjerne denne process uden der sker noget? Hvis ja hvordan gør jeg? Problemet kan ikke løses med at finde andre drivere, har forsøgt. mit grafikkort er et nvidia go 6250 tc
Avatar billede falster Ekspert
25. august 2005 - 13:36 #1
Du kan prøve dig frem, jf. dette råd, tror jeg, at det går, at stoppe den i "Indstillinger" - "Kontrolpanel" - "Administration" - "Tjenester":

Citat fra http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_n.htm

"Recommendation :
This service is often responsible for various glitches, from significant shutdown delays to excessive memory usage.  Disabling it, however, does not result in our experience in any ill-effect as regards the proper operation of your NVIDIA or NVIDIA chipset graphics card, so we recommend that you definitely set the  Startup Mode  of this service to  Disabled"
Avatar billede tdimhcs Nybegynder
25. august 2005 - 13:37 #2
Har du prøvet at afinstallere display driveren? Og derefter installere en ældre driver(f.eks. den der fulgte med kortet)?

/Kurt
Avatar billede gregerssander Nybegynder
25. august 2005 - 14:23 #3
falster det hjalp... du må gerne skrive et svar så får du point mange tak