Avatar billede exposure Nybegynder
25. august 2005 - 11:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Home Folder

Jeg har i active directory under Profile tilsluttet en bruge til hans personlige drev.
Dette er også gået fint i lang tid, men nu er den begyndt at smide en af klienterne af fra U: drevet. Dvs. når an logger på er drevet der slet ikke.

Klienten:
Bærbar - Wireless (WPA - pEAP)
Avatar billede pesko Nybegynder
25. august 2005 - 11:59 #1
Hi
Exposure, har du checket om du får mappet u-disken op hvis du logger på fra en anden pc med samme brugernavn?

Hvis det heller ikke virker, vil jeg sige at du har en korrupt brugerprofil.
Avatar billede triton Nybegynder
25. august 2005 - 13:44 #2
kommer drevet på hvis brugeren logger på en fast forbindelse i stedet for wlan?
Avatar billede exposure Nybegynder
25. august 2005 - 20:50 #3
ja, det er helt sikker WLAN. Køre med WPA og klienten kommer først på nettet efter brugeren har logget på. Dvs, lidt efter.

Har dette også indvirkning på GPO?
Avatar billede triton Nybegynder
25. august 2005 - 20:56 #4
det anede mig, da vi har samme problem. Jeg har booket nogle konsulenter til at se på det, så jeg har desværre ikke noget svar til dig.
Avatar billede exposure Nybegynder
25. august 2005 - 21:18 #5
Har fundet ud af at det var efter at jeg slog synkronisering af fra "Home Folder".
Avatar billede exposure Nybegynder
25. august 2005 - 21:19 #6
Nogen der ved hvordan jeg slår den til igen?
Avatar billede exposure Nybegynder
01. oktober 2005 - 12:24 #7
nej?