Avatar billede rka Nybegynder
13. april 2001 - 13:37 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner / Programør - Fuldtid

Webdesigner / Programør søges til fuldtids stilling af CyberFirmaet ApS

Vi søger en webdesigner / programør som er fortrolig med udvikling og vedligeholdelse af websteder opbygget i HTML/FrontPage/ASP/PHP/Javascript.

Dine arbejdsopgaver vil primært blive udvikling og vedligeholdelse af websteder under vores b2b koncept samt tilretning af klient material.

Stillingen er baseret på fuldtid med daglig domicil fra vores lokaler på Østerbro / København.

Løn efter kvalifikationer med udgangspunkt i 20.000 kr. / md. Aldermæssigt forestiller vi os at du nok er over de 25 år. Tiltrædelse snarest muligt dog senest 1. juni 2001.

CyberFirmaet ApS driver et større antal virksomheder indenfor b2b portaler, webhosting og webdesign i eget regi samt har en stor del arbejdsopgaver for eksterne klienter forbundet hermed.

Hvis du vil vide mere om stillingen kan du kontakte Ralf Kauffmann på 35 25 62 50 eller ralf@cyberfirmaet.dk.

CyberFirmaet APS
Stockholmsgade 13
2100 København Ø

Telefon: 35 25 62 50
E-mail: info@cyberfirmaet.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
13. april 2001 - 13:41 #1
Programmør er med 2 m\'er =)
Avatar billede rka Nybegynder
13. april 2001 - 13:52 #2
bss >> Godt gået - så bliver det da læst !!! Nogen gange går det lidt for hurtigt og korrekturen kan svigte

Ralf
Avatar billede kornfreak Nybegynder
13. april 2001 - 14:02 #3
Iøvrigt må kan kun oprette spørgsmålet EN gang ?
Avatar billede kornfreak Nybegynder
13. april 2001 - 14:03 #4
Avatar billede rka Nybegynder
13. april 2001 - 14:07 #5
kornfreak >>> det er jeg klar over - det er også 2 forskellige \"jobs\" der er tale om. 1 er som webdesigner / programmør og 1 er som Webmaster / teknisk medarbejder.

Avatar billede kornfreak Nybegynder
13. april 2001 - 14:10 #6
Undskyld mig...mig der sidder og sover..*bukker* :)
Avatar billede rka Nybegynder
13. april 2001 - 14:11 #7
Ingen årsag - det gør jeg selv tit:-)
Avatar billede emelik.com Nybegynder
26. april 2001 - 22:04 #8
Havde det nu været nærmere deltid og man godt måtte være 15, og freelancer :o)
Så ville det da være en god stilling og mindre løn klart nok! :o)

-Mathis
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 22:06 #9
Løn med udgangspunkt i 20.000 kr er ikke specielt meget og slet ikke for folk som jeg over 25....
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. april 2001 - 04:06 #10
ensporet opslag
Avatar billede rka Nybegynder
30. april 2001 - 05:32 #11
emelik.com >> Beklageligvis kan man ikke være på deltid og freelance - det har noget med opgavernes art at gøre (portal drift) - en 15 årige kan sikkert være ligeså god som en på +25, men personen skal også passe ind i det øvrige team som aldersmæssigt ligger lidt over de +30.

nikolajdu >> Løn er som bekendt altid afhænig af markedsprisen og med de kvalifikationer der er søgt er markedsprisen p.t. i det niveau - måske ikke meget men \"stjerneløningernes\" dage er vist forbi for en kort tid - de 20.000 kr. var som bekendt udgangspunkt og dem der har fået tilbudt stillingerne endte op med lidt mere end selve udgangspunktet.

cybermike >> du er meget velkommen til at kommenterer havd du mener med \"ensporet opslag\" direkte til mig på ralf@cyberfirmaet.dk - jeg forstår ikke helt din mening ????
Avatar billede rka Nybegynder
30. april 2001 - 05:32 #12
Vi takker for det store antal ansøgninger vi har modtaget (82 søgte de 2 stillinger vi ønskede besat).

Vi har nu fundet de kandidater vi ønsker at gå videre med og takker alle der har vist interesse for stillingerne.

Ralf Kauffmann
CyberFirmaet ApS
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. april 2001 - 05:49 #13
Ralf mail sendt. :-)
Avatar billede madrich Nybegynder
10. maj 2001 - 19:13 #14
Kan vel også lukkes efterhånden:)
Avatar billede qzar Nybegynder
23. maj 2001 - 23:37 #15
Jeg har ikke lige specialt meget forstand på den slags men 20.000???? Plejer webdesignere og programmøre ikke at tjene min 40.000 md?
Avatar billede bbs Nybegynder
23. maj 2001 - 23:41 #16
qzar-> Det er helt forskelligt.
Det kommer an på arbejdstimer, projekter etc.

Men en programmør plejer at tjene mellem 35.000 og 50.000!
Avatar billede rka Nybegynder
24. maj 2001 - 16:58 #17
qzar & bbs >> Må jeg forslå at I tager et lille kik på afsnittet omkring \"stjernelønninger\" - Disse dage er forbi hvor man ligger på det lønniveau som I mener er normalt. Idag lukker den ene .com efter den anden og der betales (som altid) markedspris for kvalificerede medarbejder - men hvis I mener at markedsprisen er mellem 35-50.000 kr må I da gerne dokumentere dette - jeg tror ikke det helt er \"prisen\".
Avatar billede bbs Nybegynder
24. maj 2001 - 20:12 #18
Jeg har en onkel, der er programmør for BetaSystems (Den eneste Danske programmør i firmaet), og han tjener 45.600 kr pr. md!
Avatar billede qzar Nybegynder
24. maj 2001 - 20:13 #19
JiR! Der er en eller anden i min fammilie der er programmør i norge det er vidst noget for unix eller såådan noget! Han tjener også en vældig god slat!