Avatar billede Slettet bruger
02. november 1999 - 16:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIS4 går ned, stopper services

Transaction Server laver nogle problemer fra tid til anden på en server der kører IIS4. Flg. fra eventloggen får den til at gå ned.

Spørgsmålet er om jeg kan fjerne Transaction Serveren helt fra serveren, eller om jeg bør lade den blive?

Jeg har kun ASP/Access (senere MS-SQL) behov.

An object call caused an exception.      (IID: {51372AEF-CAE7-11CF-BE81-00AA00A2FA25}) (Method: 3)  (Microsoft Transaction Server Internals Information: File: d:\viper\src\runtime\mtxex\activity.cpp, Line: 889) (Exception: C000008F) (Address: 0x680b9007)
MSVCRT!_ftol + 0x6
asp!STR::AppendCRLF(void) + 0x274B
asp!TerminateExtension + 0x3928
asp!TerminateExtension + 0x798A
asp + 0x323DD
mtxex!MTSCreateActivity + 0x1F3C
mtxex!MTSCreateActivity + 0xF3E
Avatar billede rootsec Nybegynder
02. november 1999 - 16:52 #1
Prøv at gå ind på følgende side,
http://www.wiretrip.net/rfp/2/index.asp

vælg Security og derefter
RDS/IIS 4.0 Vulnerability.

Mht. dit spørgsmål, så behøver du ikke at fjerne Transaction Serveren, den skal bare patches. Se mere på ovennævnte side.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 1999 - 17:03 #2
Jeg takker for det hurtige svar, jeg har nu gennemgået alle de sikkerhedsting der blev forslået derinde, og er blevet en del klogere på sikkerheden omkring IIS4.

Serveren har kørt stabilt siden da.
Avatar billede rootsec Nybegynder
08. november 1999 - 21:49 #3
Det er bare ok.

mvh, r00tsec