Avatar billede knico Nybegynder
23. august 2005 - 18:57 Der er 1 løsning

W2k Startet forfra uden geninstallation

Nogen bud på hvorfor windows 2000. IE og Outlook Express pludselig starter forfra?
Velkomstskærmen for W2k er begyndt at dukke op, alt hvad der fandtes i Outlook Espress (mail, adresser) er væk, der er ingen standard opkaldsforbindelse og IE er tilbage med MSNs hjemmeside som default home url.
Min mor (det er nemlig hendes pc) siger, at hun ikke har gjort noget som hun ikke plejer.
Det eneste anderledes er at jeg har forsøgt at overtage hendes pc via UltraVNC, men jeg opnåede aldrig forbindelse, men vnc serveren har kørt hos hende. Det har dog aldrig givet mig problemer før hos andre (dog kun på intranet).
Nogen bud på hvad der er sket (mor blir' sur hvis det er min skyld) og om mail kan reddes?
Avatar billede knico Nybegynder
27. august 2005 - 16:28 #1
Lukker