Avatar billede schmidti Nybegynder
23. august 2005 - 17:44 Der er 5 kommentarer

Word mangler alle skrifttyper??

Hej Alle

Har et mærkeligt problem som jeg aldrig før er støt på. Har office 2003 installeret på min bærbar, det har virket fint indtil at jeg lige pludselig mangler alle skrifttyper i Word. De eneste der er i fanebladet er nogle forskellige "Device Font" ikke engang times, verdana eller lign. er der. kun en helt almindelig "skrivemaskine-font". Det mærkelige er så at i alle mine andre office programmer er der ingen problemer, de fungerer nøjagtig som før. Og mappen skrifttyper er også "normal" mht. indhold etc.

Håber på der er nogen der kender til problemet for jeg fatter det ABSOLUT ikke :)
Avatar billede schmidti Nybegynder
23. august 2005 - 17:44 #1
Har forresten også prøvet at geninstallere office pakken uden held !!
Avatar billede silvershadow Nybegynder
23. august 2005 - 17:55 #2
Det at afinstallere og geninstallere Microsoft progrommamer giver jeg ikke meget for, sporene er ikke fjernet i registreringsdatabasen uanset du har brugt det rigtige afinstallionsprogram.
Avatar billede strych9 Praktikant
23. august 2005 - 18:05 #3
Ved ikke lige hvad der sker her.

Prøv at kopiere indholdet af dit windows\fonts dir ud til et andet sted, og så kopier det tilbage. De skulle dermed blive registreret igen.
Avatar billede schmidti Nybegynder
23. august 2005 - 20:33 #4
har prøvet det med at kopiere fontene ud igen, nu har jeg fundet løsningen. Det var fordi hvis den printer der er valgt er en Text only printer så viser den ikke de fonte den ikke kan skrive så jeg valgte bare en anden printer som standard så virkede det, mystisk.... :)
Avatar billede strych9 Praktikant
23. august 2005 - 21:17 #5
wow ok, det skal jeg prøve at huske.
Tak fordi du delte løsningen.

Logind, marker dit eget navn og tryk på accepter for at lukke spørgsmålet.