Avatar billede fotobob Nybegynder
23. august 2005 - 15:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Net-auktionsside

Hej

Jeg har fået en idé til en auktionside. Nogen der kan anbefale nogle firmaer som har specialiseret sig, i produktion af af auktionshjemmesider?
Avatar billede big_ossi Nybegynder
23. august 2005 - 15:03 #1
Kunne i ikke bare bruge et php script som er færdig lavet og så rette i det ?
Det findes da nogle stykker på nettet til download. har da fundet et par stykker.
Avatar billede fotobob Nybegynder
23. august 2005 - 15:12 #2
ja ok. Jeg skal bare bruge en færdig løsning, til en rimelig pris. Samt et firma der kan tage projeketet seriøst
Avatar billede big_ossi Nybegynder
23. august 2005 - 15:47 #3
Okay. Det var jo et forslag.

Men har lagt en demo op på min server af et system. vil gerne hoste det og hjælp med opsætning så godt jeg nu kan.

Demo kan du se på: http://ossipoff.net/work/auktion/
DemoAdmin: http://ossipoff.net/work/auktion/admin/login.php
Bruger: exptest
pass: exppass

Tjek det ud og hvis du vil arbejde vider med det så mail jacob@ossipoff.net

Mvh
Jacob
Avatar billede big_ossi Nybegynder
23. august 2005 - 15:49 #4
hov.. pass er exptest også
Avatar billede fotobob Nybegynder
23. august 2005 - 15:53 #5
Ser spændende ud. Men det skal være 100 % sikkert og DANSK! plus et godt betalingssystem.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
23. august 2005 - 15:58 #6
Okay. vil godt kigge systemet igennem i aften og se om det kan laves om til dansk og tjekker sikkerheden ved det. Skal til et møde nu så kan først se på det i aften.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
24. august 2005 - 01:07 #7
JEg kender det her:
http://www.rainworx.com/auction_software.asp

Og de bruger det på spauktion.dk

Og det kan hostes af f.eks device.dk, da de har componenterne liggende.
Avatar billede fotobob Nybegynder
24. august 2005 - 12:31 #8
jeg tænkte det nok ville være en umulig opgave for et reklamebureau. Dels skal de sikkert ud og købe arbejdskraften andet steds fra, og dels ved de sikkert heller ikke tilstrækkeligt nok om det, for at starte projektet op!

Nogen der ved hvem der står bag qxl og lauritz.com ?
Avatar billede dennispc Nybegynder
24. august 2005 - 23:28 #9
Jeg har stået bag udviklingen af spauktion.dk, hvor vi har anvendt programmet fra rainworx som udgangspunkt. Der er lavet mange ændringer i forhold til standard programmet man køber, men det har kørt godt og stabilt siden januar i år. Ændringer og forbedreinger af standard er lavet i tæt samarbejde med rainworx som har en helt unik kundeservice. Der ligger et stort admin modul bag ved auktionssiden og der er mulighed for mange forskellige betalings ordninger. Det eneste problem vi havde med at starte siden op var at finde en hosting løsning hvor vi kunne registrere de nødvendige dll's for at afvikle programmet. Det blev løst gennem en aftale med device.dk. Kig forbi spauktion.dk og se om det evt. kunne bruges som udgangspunkt. Hvis du er interesseret kan vi evt. arrangere at jeg viser og forklare hvordan siden er opbygget og hvilke fordel og begrænsninger jeg kender til.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
25. august 2005 - 14:24 #10
ikke for at tisse på din sukkermad.. men jeg vil mene at auktions markedet er mættet max i danmark.
Men selvfølglig hvis du har en ny og spændene unik ide, så er der muligheder.. men ellers..såå..
Avatar billede fotobob Nybegynder
25. august 2005 - 20:41 #11
Jeg mener selv jeg har en unik og spændende idé. Som jeg selvfølgelig ikke løfter sløret for:)
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. august 2005 - 14:10 #12
fotobob: Mit navn er Mikkel Christnensen, jeg er Direktør for at dansk Software Udviklingshus, vi har specialiseret os i at udvikle skrædersyede, sikre, stabile og portable Webløsninger.

Jeg er helt sikker på at vi kan lave hele dit auktions system for dig inden for en meget kort tidsperiode. Du kan kontakt mig på tlf. 28 71 82 17 , alt hvad vi taler om er selvfølgelig fortroligt.

  Mvh
Mikkel C.M.Christensen
Avatar billede fotobob Nybegynder
30. august 2005 - 14:26 #13
Hej Mikkel

Lad os starte et sted. har i noget "synligt" fx. en hjemmeside?
Avatar billede dennispc Nybegynder
30. august 2005 - 21:53 #14
fotobob - har du haft lejlighed til at se på mit forslag ?
Avatar billede fotobob Nybegynder
13. september 2005 - 09:24 #15
Jeg er faktisk ikke nået længere med det. Jeg savner stadig kontakt til potentielle seriøse samarbejdspartnere. Der har forstand på at udvikle en netauktionside.
Avatar billede fotobob Nybegynder
23. september 2005 - 21:30 #16
lukker